زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ خرداد ۲۳, یکشنبه

مریم رجوی در رمضان امسال همبستگی خود ومقاومت ایران را با مردم ومقاومت سوریه اعلام نمود

مریم رجوی در رمضان امسال همبستگی خود ومقاومت ایران را با مردم ومقاومت سوریه اعلام نمود


بیشتر بخوانید
مریم رجوی در ماه مبارک رمضان ماه رحمت  وماه وحدت خطاب به حضار :دوستان عزیز سوری!
شخصیتهای محترم!
مردم سوریه البته بهای سنگینی پرداخته‌اند؛ اما همین خون‌ها و رنج‌ها، تجربه‌‌های بزرگی برای ملت‌های منطقه و تمام جهان دارد. یک دستاورد بزرگ انقلاب سوريه اين است كه مردم و پیشتازانش يك تنه و با اتكا به نيروي خودشان انقلاب را ادامه داده و پيش می‌برند. در اين سالها، قدرتهاي بزرگ نه تنها با شما نبودند، بلكه يا رو در روي شما و متحد دژخيم دمشق بودند یا بی‌تفاوت. آنچه هم كه از حمايت‌ها و كمك‌هاي منطقه‌یي نصيب شما شده، بدون اين ايستادگي هرگز متصور نبود.
اين ایستادگی، به شما قدرت مي‌دهد که در مقابل فشارهاي بين‌المللي از خواستهاي ملت سوریه کوتاه نیایید. اين ديگر قدرت‌های بزرگ نيستند كه نقشه مسير را ترسيم مي‌كنند، اين شما هستيد كه ابتكار عمل را در دست داريد.
در این مورد رهبر مقاومت، مسعود رجوی گفته است: «قرار نبوده و نيست كه كسي از بيرون ما و ياران ما و خلق ما،  براي ما آزادي يا حقوق بشر بياورد. فرزندان ايران و عراق و سوريه بايد آزادي و حقوق بشر را، با رنج و خون و پرداخت بها، بنويسند و به مدعيان هم بياموزند. اين جاست كه قطب‌بندي  و تعميق و جدايي صفوف انقلاب و ارتجاع از يكديگر تكميل مي‌شود و اين لازمه تكامل مبارزه رهايي‌بخش خلقهاست».
دستاورد دیگر  انقلاب سوریه این است که مهلکه بزرگی برای رژیم آخوندها ساخته است. آخوندها در باتلاق جنگ سوریه گرفتار شده‌اند. و در هرتحولی بازنده معادله سوریه خواهند بود. تجربه مهم شما این است که الویت در عرصه سیاسی و بین‌المللی، به نشان دادن نقش رژيم ايران و ضرورت مقابله با آن است. زیرا ديناميسم اصلی براي بقاي اسد، رژيم ايران است كه با اعمال نفوذ يا فريبكاري تلاش مي‌كند طرف‌هاي ديگر را به جنگ عليه اپوزیسیون بكشاند.
قدرت‌هاي غربي به خصوص آمريكا، به دليل سیاست مماشات‌ تلاش مي‌كنند حضور رژيم را ناديده بگيرند. سازمان ملل متحد نیز متأسفانه با  این سیاست همراهی می‌کند. از این نظر  مخالفت قاطع اپوزیسیون سوریه با شرکت دادن رژیم آخوندی در مذاکرات بین‌المللی مربوط به‌سوریه‌ موضعی بسیار مسئولانه و تحسین‌برانگیز است.
تجربه انقلاب سوریه نشان داده هر چند قدرت نظامي بشار و متحدانش بسيار مخرب و جنايتكارانه است اما آنچه مخرب‌تر است تلاشهاي آنها براي تفرقه انداختن و ايجاد جنگ داخلي و به هدر دادن تواناييها و ظرفيتهاي مردم و انقلاب سوريه است. خوشبختانه انقلاب سوريه، قدم به قدم اين بلوغ و رشد را پيدا كرده که بتواند اين تفرقه افكني‌ها را خنثي کند.
اما بگذاريد تاکید کنم که به پشتوانة بهاي خونینی كه شما و مردمتان تاكنون پرداخته‌اید، حالا همه امكانات ضروري براي پيروزي را در اختيار دارید و در تحقق این پیروزی ترديدي نيست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر