زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ خرداد ۲۹, شنبه

صدیقه مجاوری و ندا حسنی ،عشق‌های فروزان و شعله‌ور آزادی

 صدیقه مجاوری و ندا حسنی ،عشق‌های فروزان و شعله‌ور آزادی 
سایت سازمان مجاهدین خلق ایران
و 23 قهرمان دیگر در 10 کشور جهان 
17ژوئن ، سالروز حمله غول‌آسای پلیس و اطلاعات فرانسه به اقامتگاه رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در مقر دبیرخانه شورای ملی مقاومت در اورسوراواز است.
 یازده سال پیش رژیم آخوندی سرمست از امتیازات ناشی از اشغال عراق و زد و بندهای میلیاردی با قدرتهای جهان، در این اشتباه محاسبه فاحش به‌سر می‌برد كه كار مقاومت ایران با بمباران مراكزش درعراق، پرونده‌سازی شوم 17ژوئن و قرار دادنش در لیستهای اتحادیة اروپا و آمریكا، به پایان رسیده و می?تواند آن را نابود كند و از ادامة رویارویی با آن و خطری كه تمامیتش را تهدید می‌كند، بگریزد. از این رو توطئه علیه رئیس جمهور برگزیده مقاومت از طریق زد و بند با دولت وقت فرانسه و صرف هزینه های میلیاردی شكل گرفت. 
در روز 17ژوئن سال2003 (1382)، در یک لشگرکشی زمینی که در تاریخ 30سال گذشته فرانسه بی‌سابقه بود، 16 سرویس فرانسوی با 1380 مأمور پلیس، همراه با انبوه مأموران اطلاعات، 13 خانه پناهندگان سیاسی و خانواده‌های مقاومت ایران را مورد حمله قرار دادند و 165نفر از اعضای مقاومت و مجاهدین را دستگیر کردند. این حمله که مجاهدین و فعالان مقاومت ایران آن را یک کودتای استعماری می‌نامند بی‌درنگ با موجی از محکومیت و انزجار بین‌المللی روبه‌رو گردید. از طرف دیگر، طی مدت کوتاهی یک جنبش گسترده جهانی برای درهم شکستن این توطئه رسوا شکل گرفت. ایرانیان شریف و آزاده در اعتراض به این اقدام از کشورهای مختلف اروپا و حتی از آمریکا و کانادا، سر از پا نشناخته به اورسور اواز شتافتند و در مقابل اقامتگاه رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران متحصن شدند. آنها در اعتراض به بازداشت خانم مریم رجوی اعتصاب‌غذای نامحدودی را آغاز کردند. در 20 کشور دیگر جهان نیز صدها تن از هموطنانمان با تجمع در مقابل سفارتها و کنسولگریهای فرانسه در شهرهای مختلف جهان، مانند واشینگتن، لندن، برلین و استکهلم دست به اعتصاب‌غذا زدند و خواهان آزادی فوری خانم مریم رجوی شدند. همچنین در خاک میهن اسیرمان و در زیر سایه سنگین سرکوب و اختناق، خانواده‌های مجاهدین که توسط جوانان دلیر و دانشجویان انقلابی پیشتاز حمایت می‌شدند، جنبش تحسین برانگیزی را در اعتراض به توطئه دستگیری رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت به پیش بردند. تجمعات و حرکت‌های اعتراضی هواداران مقاومت، از جمله در تهران، اصفهان، اهواز و شیراز، بارها با یورش وحشیانه نیروی انتظامی روبه‌رو گردید. به فاصله کوتاهی موج اعتراضات بین‌المللی علیه بازداشت خانم رجوی ابعاد جدیدی به خود گرفت و بسیاری از نمایندگان پارلمان در اروپا، شماری از اعضای مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا و شخصیتهای سیاسی و حقوق‌بشری خواستار آزادی فوری رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران شدند. سرانجام پس از دو هفته کارزار بزرگ جهانی و شکل گرفتن یک همبستگی گسترده جهانی، توطئه آخوندها و کودتای مزبور شکست خورد و دادگاه در روز 2 ژوئیه به آزادی خانم مریم رجوی رأی داد. رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت برای دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران، ظهر 12 تیر، در میان استقبال پرشور و وصف ناپذیر هموطنانمان پیروزمندانه به اقامتگاه خود در اورسوراواز بازگشت. 
امروز در یازدهمین سالگرد آن توطئة خطیر كه با زد و بند دو دولت و هزینه‌های میلیاردی، برای نابودی نهایی نیروی رزمندة ضدولایت فقیه تدارك دیده شده بود، شاهد حضور هرچه قدرتمندتر، سرفرازتر و بالنده?تر نسلی هستیم كه با قدرت برآمده از انقلاب رهاییبخش مریم و به یمن كارزار جهانی و بی وقفة پشتیبانان و حامیان مقاومت ایران بر همة توطئه‌ها پیروز شده است
دشمن دچار شقه مرگبار درونی و رسوایی جهانی به خاطر جنایات ضد بشری است و در باتلاق زهر اتمی دست و پا می زند. درمقابل، جنبش مقاومت به رغم سلسله توطئه ها وجنایات دشمن درسال 92  علیه یگانه آلترناتیو دموكراتیك و حملات موشكی و جنایت بزرگ علیه بشریت و قتل عام وحشیانه 52قهرمان اشرفی، گسترده تر، شكوفاتر،  قدرتمندتر و مستحكم تر ازهمیشه در برابرش ایستاده است. مقاومتی كه آخوندها آن را تهدید مبرم سرنگونی نظام می  بینند و از ولی فقیه ارتجاع تا دیگر سران  رژیم زهر خورده روزی نیست كه ازكابوس اعتلا و اقتدار مجاهدین ومقاومت ایران زوزه سرندهند.
بیچاره شب پرستان نمیدانستند، كه از همان روز كودتای 17ژوئن،كه خورشید را به اسارت می بردند، آفتاب حقیقت و عدالت و آفتاب آزادی مردم ایران، درتدارك طلوعهای درخشان دیگراست  ومی رود تا مشروعیت و اصالت و نیروی جبرشكن خود را در نبرد با تاریكی هر روز بیشتر از پیش به اثبات برساند.
پس سلام بر صدیقه مجاوری و ندا حسنی و بر زنده شهیدانی همچون مرضیه، و محمد، و نادر ، و هادی و محسن و حمید و علی و حشمت و دیگر یارانشان در خارج و داخل ایران كه وجود خود را به شمعهای  فروزان آزادی و مشعل های جاودان مقاومت و تاریخ این میهن تبدیل كردند. 
سلام بر ذبح عظیم ملت ایران در آستان فرشته آزادی كه خلق اسیرمان از یكصد سال پیش، سر به پایش نهاده است. 
دستگیری رئیس جمهور برگزیده مقاومت هر چند بالاترین درد و رنج دوران را برای مجاهدین و مقاومت ایران را در سراسر جهان را بهمراه داشت، اما بالاترین پیام مقاومت و ایستادگی را در داخل میهن اشغال شده ، به میان مردم و جوانان دلیر این میهن برد.
هفده روز بعد وقتی رئیس جمهور برگزیده مقاومت از زندان آزاد شد، مسعود رجوی این لحظه را از شكوهمندترین لحظه های تاریخ مقاومت مردم ایران توصیف كرد. لحظه ای كه تار و پود ، بود و نبود و عطش سوزان ایران و ایرانی برای آزاد‌ی را در انظار جهانیان به نمایش گذاشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر