زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ خرداد ۲۴, دوشنبه

مریم رجوی: اوضاع در تهران بعد از توافق اتمي بدتر شده است - اليوم السابع - مصر 12ژوئن 2016

مریم رجوی: اوضاع در تهران بعد از توافق اتمي بدتر شده است

مطلب دیگرمریم رجوی در ماه رمضان ، ماه رحمت وماه وحدت (یک گالری ) مردم ومقاومت سوریه را ستود وبه شجاعت ومقاومتشان درور فرستاد
مریم رجوی درنمایشگاه رمضان همبستگی با سوریه در شمال پاریس

 اليوم السابع - مصر 12ژوئن 2016

اليوم السابع مصر  

«مريم رجوي رئيس سازمان اپوزسيون ”مجاهدين خلق“ ايران روز شنبه گفت كه اوضاع در ايران بعد از توافق اتمي كه در مقابل رفع تحريمها با غرب بست, بدتر شده است.» اين مطلب را رجوي در پيامي به اعضاء مجلسين سنا و نمايندگان ايتاليا كه سي ان ان آنرا منتشر نمود, ابراز داشت و تشكر خود از صدور بيانيه اي در حمايت از مقاومت ايران براي آزادي و دمكراسي را ابراز نمود و گفت ”اين يك ابتكار نمونة سياسي مسئول و خردمندانه است زيرا نه فقط به حساب آزادي مردم ايران بلكه براي منافع اساسي اروپا در مقابل قلب بحران خطرناك در دنياي امروز كه در خاورميانه مي باشد, نيز هست“.

رجوي گفت: ”بعد از توافق اتمي در ژوئن 2015, برخي فكر ميكردند كه معتدلين بالا خواهند آمد و خواهند توانست از طريق انتخابات نمايشي مارس گذشته حاكميت را بدست بگيرند و سياست هاي خصمانه متعادل شود“.

وي افزود: ”ولي بعد از توافق اتمي, اوضاع در تمامي زمينه ها بدتر شده است: اعدامها و دستگيريها افزايش يافته و اوضاع اقتصادي در پايين ترين نقطه خود قرار دارد و فقر بيشتر شده و اقدامات سپاه براي جنگ افروزي در سوريه و بدترين كشتار بر عليه عراقيان بدست نيروي قدس افرايش يافته است“.  نيروي قدس كه قاسم سليماني سرتيپ ايراني فرمانده اي آنرا به عهده دارد.

وي ادامه داد: ”از صندوق رأي گيري در انتخابات مارس گذشته بجاي معتدلين يك غول بيرون آمد. يعني جنتي كه يكي از سرسخت ترين ملاهاي هيستريك باند خامنه اي است و تمام كانديداهاي انتخابات را كنار زد و رئيس مجلس خبرگان شد“.

رجوي توضيح داد اوضاع به اين ترتيپ پيش رفت چرا كه: “ اولاً در حاكميت آخوندها در ايران عنصر معتدل وجود ندارد. و ثانياً حاكميت ملاها در بحران است و بشدت ضعيف شده است, زيرا قادر به انعطاف در مقابل مردم نيست. به همين دليل نياز به سركوب جامعه و صدور تروريسم و جنگ دارد“. رهبر اپوزسيون ايران در خارج گفت: ”در روزهاي اخير پارلمان آخوندها افلاس نظام بانكي كشور را اعلام نمود. و همچنين در اين ايام وزير كشور در يك گزارش رسمي اعلام نمود كه 600هزار نفر را در ايران سالانه دستگير نموده است. و طبعاً تعداد واقعي بيشتر از اينهاست. و همچنين در همين ايام آخوندها كارگران را بخاطر اعتصاب و دانشجويان را بخاطر شركت در جشن بطور جمعي شلاق زده اند, زيرا با خشمي در آستانة انفجار مواجه مي باشند“.

وي ”بي ثباتي دولتي را پديده اي در تمامي زمينه ها“ دانست و گفت ”آخوندها راه حلي براي اين بحران ندارند. ديكتاتوري و اعمال سركوب و جنگ افروزي تشديد شده است و الا دوام نخواهند آورد“.

وي افزود ”اين اوضاع پيام مهمي براي آنهايي دارد كه تلاش ميكنند با آخوندها قرار دادهاي اقتصادي ببندند كه به مسيري اشتباه متكي شده اند“.

وي تأكيد نمود ”اقتصاد ايران از يك طرف ظرفيت بستن قرار دادهاي اقتصادي را از دست داده و از طرف ديگر تقريباً بطور كامل تحت كنترل ولايت فقيه و نيروهاي سپاه قرار دارد“. او بر اين باور است كه ”هر قرار دادي با شركتهاي ايراني در واقع قرار داد بستن با سپاه و حمايت از آن محسوب مي شود و حمايت از سپاه نيز به معني گسترش تروريسم و جنگ افروزي در خاورميانه و شمال آفريقا مي باشد“.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر