زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ خرداد ۲۳, یکشنبه

مریم رجوی دررمضان همبستگی با مردم ومقاومت سوریه ازجانب مردم و مقاومت ایران بر چند نکته تأکید نمود

مریم رجوی دررمضان همبستگی با مردم ومقاومت سوریه ازجانب مردم و مقاومت ایران بر چند نکته تأکید نمود
مریم رجوی در همبستگی با مردم ومقاومت قهرمان سوریه در ماه مبارک رمضان از جانب مردم ومقاومت ایران گفت:
دوستان عزیز!
آنچه این دستاوردها را ممکن کرده مقاومت شماست. مقاومت کردن به‌مثابه یک ارزش والا، مقاومت کردن برای شرف و اعتبار یک ملت و مقاومت کردن برای آزادی، به‌مثابه گوهر حیات یک ملت. این همان ارزشی است که مقاومت مردم ایران و مقاومت مردم سوریه را به‌هم پیوند داده است.
مجاهدین خلق ایران با ۵۱سال مبارزه علیه دو دیکتاتوری، با بیش از ۱۲۰هزار شهید و صدها هزار شکنجه‌شده، همچنان پایدار و مقاوم به پیش می‌روند. شورای ملی مقاومت ائتلاف دمکراتیک گروه‌ها و شخصیت‌های مخالف رژیم توانسته است نقش سیاسی مهمی در پایداری علیه رژیم حاکم ایفا کند. در سال‌های اخیر خواهران و برادران شما در اشرف و لیبرتی، در دل یک محاصره وحشیانه، در برابر دو رژیم یعنی آخوندها و مالکی در عراق ایستادند. آن‌ها با هاموی و زرهی از روی پیکرهای مجاهدین عبور کردند و به‌موشک‌باران‌های سنگین دست زدند در آخرین موشک‌باران در آبان گذشته در لیبرتی، ۲۴ مجاهد خلق به‌شهادت رسیدند.
بله با همین پایداریهایست که ما بیش از هر کس قدر و قیمت مقاومت سوریه را می‌شناسیم و برای آن احترام عمیق قائلیم و خود را همواره در کنار شما و مردم مقاوم سوریه می‌دانیم. بله، نبرد شما نبرد ما و پیروزی شما، پیروزی ماست.
خواهران و برادران گرامی!
بر اساس آنچه گفتم باید از جانب مردم و مقاومت ایران بر چند نکته تأکید کنم:
۱ـ مردم ایران از دخالت و تروریسم رژیم ولایت فقیه در عراق، یمن، لبنان و سوریه بیزارند و خود را در کنار خواهران و برادران رنج‌دیده سوری می‌دانند.
۲ـ رژيم آخوندي به عنوان بزرگترين عامل جنگ و تفرقه در جهان اسلام، باید از کنفرانس کشورهای اسلامی اخراج شود. این رژیم مردم ایران را نمایندگی نمی‌کند و کرسی ایران در این سازمان از آن مقاومت مردم ایران است.
۳ـ مهم‌ترین عنصر یک راه‌حل صحیح و مؤثر برای بحران منطقه، خلع ید از رژیم آخوندها از تمام این کشورهاست.
تا زمانی که پاسداران در سوریه هستند این کشور به صلح و آسایش نمی‌رسد. تا زمانی که این رژیم از مذاکرات بین‌المللی مربوط به سوریه اخراج نشود این مذاکرات به‌نتیجه نخواهد رسید. و تا زمانی که این رژیم از سوریه و عراق اخراج نشود مقابله با گروه داعش، به نتیجه قاطع نخواهد رسید.
۴ ـ به‌خاطر دست داشتن مستقیم در کشتار صدها هزار نفر از مردم سوریه و ویران کردن این کشور،‌ خامنه‌ای و بشار اسد باید در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شوند. اعدام و شکنجه صدها هزار نفر از مردم ایران و انواع تبهکاری‌های دیگر بخشی از پرونده خامنه‌ای است که باید پاسخگوی آن باشد.
سخنانم را با گرم‌ترین درودها به ملت سوریه و تقدیر از پایداری پرافتخار آن‌ها به‌پایان می‌برم. در ماه رمضان بی‌شک دعای بسیاری از مسلمانان جهان برای مردم رنج‌دیده سوریه است.
به امید پیروزی و آزادی برای مردم سوریه، مردم ایران و مردم منطقه.
متشکرم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر