زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ اسفند ۲۸, شنبه

قاضی تد پو – رئیس زیر کمیته تروریسم در کنگره آمریکا -گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا

قاضی تد پو – رئیس زیر کمیته تروریسم در کنگره آمریکا -گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا
گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا
قاضی تد پو – رئیس زیر کمیته تروریسم در کنگره آمریکا
من تد پو، از تگزاس هستم. من نماینده کنگره هستم و برایم مایه افتخار است که امروز در اینجا باشم.
می‌خواهم برای شما سال نو مبارکی را آرزو کنم. این سال مهمی برای آن عده از ما در اینجاست که به آزادی معتقدیم، زیرا یک سال جدید است و ما به سال بعد نگاه می‌کنیم. یکی از چیزهایی که من در جامعه ایرانیان (مقیم) آمریکا و ایرانی‌هایی که در اسارتند و ایرانیانی که در اروپا زندگی می‌کنند تحسین می‌کنم، روحیه شاد و امیدوار شماست. من در طول سالیان تقریباً حیرت‌زده شده‌ام از روحیه‌یی که دارید، نه تنها روحیه شاد، بلکه روحیه امید برای یک روز بهتر برای شما، سازمان مجاهدین خلق ایران و مردم در ایران و مخالفان ایرانی که در سراسر جهان مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. شما باید به این خاطر تحسین شوید و من فکر می‌کنم این امید کاملاً با اساس است.
می‌دانید، افراد در حکومت، آخوندها، آنها در شب خیلی خوب نمی‌خوابند، چرا که نگران آزادی هستند که کاملاً مخالف آنند. آنها مخالف آزادی شما و آزادی افرادی هستند که در ایران زندگی می‌کنند -خانواده، دوستان، همسایگان شما- که دستگیر می‌شوند، در زندان قرار داده می‌شوند و به‌دلیل عقاید سیاسی خود، اعدام می‌شوند.
و فکر می‌کنم بسیار مهم است که اعضای کنگره به شما و رژیم یاغی (حاکم بر) ایران نشان بدهند که ما در کنار شما هستیم. ما با شما شانه به شانه، بازو در بازو، هستیم چون شما می‌بینید، آزادی و رهایی احتمالاً تنها چیزی است که تمام اعضای کنگره در واقع روی آن توافق دارند، بدون توجه به این‌که کجا آزادی و رهایی منع می‌شود، ما از این واقعیت پشتیبانی می‌کنیم که افراد هر کجا که هستند، باید آزادی و رهایی داشته باشند.
من از طرفداران بزرگ پایداری شما و امید و شادی شما هستم. این به من به‌عنوان یک عضو کنگره، برای ماندن در مبارزه انگیزه می‌دهد. مبارزه تمام نشده است. ما مبارزه را ادامه خواهیم داد و هدف واقعاً پیچیده نیست. هدف این است که مردم ایران سرنوشت خود را تعیین کنند و دولت خود را تعیین کنند. ما آن‌را آزادی می‌نامیم. هدف این است. بگذارید مردم تصمیم بگیرند که چه کسی بر آنها حکومت کند، نه یک دیکتاتور مستبد که موعظه نفرت و نفی آزادی می‌کند، بلکه اجازه دهید مردم تصمیم بگیرند.

بنابراین من به شما تبریک می‌گویم. سال نو مبارک. سال خوبی خواهد بود و همین‌طور خواهد بود. متشکرم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر