زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ اسفند ۲۸, شنبه

شیلا جکسون لی-عضو ارشد کمیته امنیت داخلی کنگره - گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا

شیلا جکسون لی-عضو ارشد کمیته امنیت داخلی کنگره - گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا
گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا
شیلا جکسون لی-عضو ارشد کمیته امنیت داخلی کنگره
نوروز مبازک!
اول از همه با تشکر از شما به‌خاطر صبرتان و به شما بگویم، من به آن یکی اتاق رفتم. شما اینقدر برای من مهم هستید، من تمام راه را در سراسر ساختمان کنگره رفتم و باید جای دیگری سخنرانی می‌کردم، اما مدام آبیولای فوق‌العاده‌ام را اینجا می فرستادم که به آنها بگو من در راهم، من در راهم، چون باید خواهران و برادرانم را که برای صلح و عدالت مبارزه کرده‌اند ببینم و من با شما ایستاده‌ام. و به همه شما و به کسانی از شما که سربازانی هستید که برای حقوق کمپ اشرف و لیبرتی ثابت قدم بوده‌اید، لطفاً بدانید که این یک راه طولانی است، ولی کسانی هستند که هرگز فراموش نخواهند کرد و هر لحظه در انتظار فراخوان شما هستند. 
ما مبارزه می‌کنیم، مبارزه می کنیم و مبارزه می‌کنیم تا وقتی ایرانی داشته باشیم که خواهر عزیزمان را به‌رسمیت بشناسد و به او احترام بگذارد؛ شناسایی و احترام برای همه کارهایی که شما انجام داده‌اید، شناسایی و احترام به آزادی و عدالت برای همه، شناسایی و احترام به آزادی که برای دوستان ما که هنوز در کمپ (لیبرتی) هستند مورد نیاز است و این واقعیت را به‌رسمیت بشناسد و به آن احترام بگذارد که هیچ‌کس نباید از انسانیت خود، که همه شما هستید محروم شود. بنابراین بخاطر دادن اجازه سخنرانی به من تشکر می‌کنم.
اجازه دهید به این سال جدید نگاه کنیم، این سال جدید به‌عنوان سال، چگونه بگویم، رسیدن به قله کوه است. قله کوه عدالت برای زنان، مردان و کودکان؛ و می‌خواهم شما بدانید که تاریخ ایران، تاریخ مردم فارس آن‌قدر بزرگ، آنقدر گسترده، و آنقدر با نفوذ در بسیاری از مکان‌هاست که شما نمی‌توانید، شما نمی‌توانید به‌خاطر عمق و غنای آن در بسیاری از بخش‌های تاریخ، نابود شوید. لذا، از شما می‌خواهم که ادامه بدهید، به پذیرش ما و به ارتباط با ما ادامه بدهید. 

ما به مقصد نرسیده‌ایم و شما در این سفر هستید و مقصد، آزادی و عدالت است. مقصد رها کردن آزادی است. مقصد آمدن خواهرم (مریم رجوی) به وطن با شادی و این‌که بتواند در جایی قرار بگیرد که او باید باشد. و قادر باشد در جایگاهی قرار گیرد که باید؛ با آزادی و عدالت برای همه شما. متشکرم. نوروز بسیار، بسیار مبارک، از شما بسیار متشکرم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر