طلیعهٔ مبارک نوروز در کارزار نوروزی- نوروز خجسته باد

۱۳۹۵ اسفند ۲۸, شنبه

تام مک کلینتاک– عضو مجلس نمایندگان آمریکا - گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا

تام مک کلینتاک– عضو مجلس نمایندگان آمریکا - گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا
گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا

تام مک کلینتاک– عضو مجلس نمایندگان آمریکا
من افتخار می‌کنم که امروز با شما اینجا باشم تاسال نو ایرانیرا جشن بگیریم. می‌خواهم همه شما بدانید که بسیاری از ما در آمریکا هستند که به‌طور مداوم در فکر آزادی ایران وسلامتی ساکنان کمپ لیبرتی هستند. آنها هرگز دور از ذهن ما نیستند و روزهای بهتری خواهد آمد
این روزها من به یاد تاریک‌ترین روزها در تاریخ آمریکا می‌افتم. ناامیدیروی زمین مسلط بود و مردی به نام توماس پین این کلمات را نوشت که الهام بخش مردم ما بود و من امیدوارم الهام بخش مردم ایرانهم باشد. این چیزی است که او گفت: این دورانی است که روح مردان را به آزمایش می‌کشد. سرباز تابستان و وطن‌پرست آفتاب در این بحران از خدمت به کشور خود تحلیل می روند. اما کسی که می ایستد سزاوار عشق و تقدیر زن و مرد است. استبداد مانند جهنم به راحتی فتح شدنی نیست، اما ما باید این تسلیرا به خودمان بدهیم، که هر چه جنگ سخت تر باشد، پیروزی با شکوه تر است. 
خب، آزادیارزش بالایی دارد. آزادی بسیار گران‌قیمت است، اما ارزش آن هزینهرا دارد و مردم ایراناین را می‌دانند و مردم ایرانبرای آن عمل می‌کنندبه دلیل حمایتی که اکنون از هموطنان خود از سراسر جهان دریافت می‌کنند و از سوی ملت‌هایی مانند آمریکا که ارزش آزادیرا می‌دانند،آن‌را دوست دارند و ارج می‌نهند و می‌خواهندببینند که(این آزادی) دوباره در تمدن بزرگ ایرانبرقرار شود.
بنابراین از همه شما برایحضور در اینجاتشکر می‌کنم. سال جدید بسیارمبارک. روزهای بهتری خواهد آمد.
زیرنویس: جان گرامندی عضو دموکرات مجلس نمایندگان از ایالت کالیفرنیا

با تشکر از شما. و با تبریک به‌خاطر نوروز و سلام بر همه شما. در این سال، ما چالش‌های بسیار زیادی را پیش روی خودمان داریم و فعالیت‌های شما، ما را نسبت به نگرانی‌هایی که در داخل کشور خودمان و در ایران داریم آگاه نگه می‌دارد و ما از این بابت از شما تشکر می‌کنیم. ما تشکر می‌کنیم از اطلاعات و آگاهی که شما به ما می‌دهید. در ناحیه خود من، در منطقه ساکرامنتو، ایرانی‌های بسیاری وجود دارند که مایلند با شما جشن بگیرند و آنها به من گفتند «به‌رغم هر کاری که امروز داری، به این برنامه برو و بگو نوروز مبارک».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر