زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ اسفند ۲۸, شنبه

رامش سپهراد - گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا


گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا
رامش سپهراد
شاد باد در این عید در این سال جدید                    آرزویی است که از دوست به یار آمده است
این شعر زیبا از مولوی پیام ما را به مبارزان محبوب آزادی درکمپ لیبرتی که خوشحالی و امید آنها مقاومت روزانه است را خلاصه میکند. کسانیکه همچنان ایستاده اند و راه را به همه ما نشان میدهند صرفنظر از اینکه چقدر تاریک و سرد شود و به هر قیمیتی این کار را خواهند کرد، کسانیکه پیام همکاری و دوستی در برابر پیام خصومت و نفرتی که رژیم ایران نماینده آن است می فرستند. ما مدیون مبارزان آزادی در کمپ لیبرتی هستیم. چقدر خوشبختیم که آنها را در راه مبارزه برای دمکراسی در میهن عزیز خود ایران در کنارمان داریم.
این شعر همچنین پیامی را به زندانیان سیاسی خلاصه میکند که در برابر جلادان سرکوبگر رژیم ایستاده و مراسم نوروز را برگزار کردند و شعار دادند: آتش بزن به سلول و دستبند، آتش بزن به استبداد، آتش بزن به رژیم بدخو، آتش بزن بیشتر از همیشه. آتش بزن به اصل ولات فقیه. شعارهای آنها با صدای مردمی پیوند خورد که در شهرهای مختلف مانندتهران و شیراز و اصفهان و مشهد به خیابانها آمده و چهارشنبه سوری را گرامی داشتند. در همه شهرها آنها شعار میدادند: مرگ بر خامنه ای، مرگ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر روحانی . و از روی آتش پریدند و خواستار سرنگونی رژیم حاکم بر ایران شدند. آنها خیلی شجاع هستند.
این چهره واقعی ایران است. این سنت ملت ما است و ما با تکیه بر آن است که با افتخار هر چه بیشتر تاریخچه نوروز و نوزایی در طبیعت را جشن میگیریم. 
سال گذشته در دوران روحانی مملو از اعدام های بی رویه، یک قرارداد اتمی فریبنده، انتخابات قلابی و تروریسم در خاورمیانه بود. در مقابل آن، سال گذشته شاهد حمایت افزاینده بین المللی از بیانیه ده ماده ای خانم مریم رجوی برای یک ایران آزاد و دمکراتیک بود. 

تلاش های ما تا روزی که ایران آزاد شود ادامه خواهد داشت. بر این اساس، ما برای تمامی کسانیکه به پیام واقعی نوروز اعتقاد دارند بهترین آروزها را داریم. سال نو مبارک. نوروزتان پیروز و هر روزتان نوروز.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر