۱۳۹۵ اسفند ۲۸, شنبه

سرهنگ وسلی مارتین – فرمانده حفاظت اشرف - گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا


گردهمایی نوروزی با حضور نمایندگان ارشد از هر دو حزب در کنگره ایالات متحده آمریکا
سرهنگ وسلی مارتین – فرمانده حفاظت اشرف
خانم‌ها و آقایان از شما متشکرم که به من فرصت دادید تا در این لحظه در کنار شما باشم. از طرف تمامی دوستان و افسران ارتش که همگی از من خواستند در اینجا حاضر شوم و جای آنها را پر کنم و هم‌چنین از طرف حامیان آزادی در آمریکا، اروپا و کانادا، باید بگویم که مایه افتخار و سرفرازی ما است که با شما همکاری می‌کنیم.
ما امروز زندگی و حیات را جشن می‌گیریم. ما امروز سال نو را جشن می‌گیریم. اما افرادی نیز در گذشته زنده بودند که ما اکنون باید یاد آنها را گرامی داشته و حیات آنها را جشن بگیریم. 
همه تمدن‌ها خوب و بد دارند. متأسفانه، آن‌چه ما امروز شاهد آن هستیم هم نقاط بلند دارد و هم نقاط پست. نقطه پست رژیم تهران است. مردم سرکوب می‌شوند. مردم کشته می‌شوند. همان‌طور که امروز از زبان نمایندگان کنگره شنیدید، این یک رژیم مدره نیست. اما با این حال، نقطه رفیع این ماجرا مردم ایران هستند، فرزندان آن در ایران و در سراسر دنیا، همان‌طور که شاهد حضور آنها در همین جلسه هستیم. دختران و پسران امروزی ایران، کشورشان را از شر این رژیم خلاص خواهند کرد و سپس ما آینده را خواهیم دید.
بزرگ‌ترین قهرمانان ما شما هستید و این جنگجویان در سراسر جهان می‌خواهند یک دولت باثبات در ایران ایجاد کنند و صلح را به جهان عرضه کنند.
می‌خواهم به زنان و مردان، خواهران و برادران خود در کمپ لیبرتی اشاره کنم. من افتخار این‌را داشتم که در کنار ساکنان لیبرتی در کمپ اشرف خدمت کنم. به یاد دارم که آنجا می‌نشستم و از آنها می‌آموختم و با آنها وقت صرف می‌کردم؛ و این همواره یک تجربه پرارزش بود.

بنابراین همان‌طور که در گذشته هم گفته‌ام، در پایان بگذارید بگویم که ما در صحرای استان دیالی در کنار هم ایستادیم و اینجا هم در کنار هم ایستاده‌ایم. ما همیشه در کنار هم خواهیم ایستاد. از شما متشکرم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر