زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ مرداد ۴, یکشنبه

سوز و گداز سپاه پاسداران از نقش مجاهدين خلق ايران در توقف پروژه بمب اتمي


خبرگزاري تسينم وابسته به نيروي تروريستي  قدس و سازمان اطلاعات سپاه در 3 مرداد 94 در آه و فغان از ضربه استراتژيكي توقف به سوي بمب هسته اي با تيتر “منافقين آغازكننده چالش 13ساله“ نوشت: «... اما آغاز روند فشار به جمهوري اسلامي به سال 1381 باز ميگردد؛ جايي كه گروهك منافقين در 23مردادماه آن سال طي يك مصاحبه مطبوعاتي كليد پروژه فشار به ايران هسته اي را زد. اين گروهك از طريق و اطلاعاتي كه از سوي سيستمهاي جاسوسي غربي در اختيارش گذاشته شده بود عليه فعاليت هاي هسته اي ايران پروژه اي را كليد زداين حركت در روزگاري صورت گرفت كه ايالات متحده به بهانه حوادث 11سپتامبر حمله به افغانستان را آغاز كرده بود و بسياري معتقد بودند كه مقصد بعدي آمريكا ايران خواهد بود. از اين رو, درست پس از اين اعلام بود كه دستگاه هاي تبليغاتي غرب براي تئوريزه كردن سناريوي « ايران, محور شرارت» وارد معركه شدند و تصاوير ماهواره اي متعددي را از تأسيسات نطنز و اراك در رسانه هاي خود پخش كردند. روند اين جنجال تا به آنجا ادامه پيدا كرد كه محمد البرادعي, رئيس وقت آژانس بين المللي انرژي اتمي به ايران آمد و از تأسيسات نطنز بازديد كرد؛ بازديدي كه پس از آن آقاي البرادعي در نشست خود عنوان كرد كه هيچ چيز غيرمنتظره اي نبوده و ادعاي ايران در خصوص فعاليت هاي صلحآميز هسته اي صحيح است. 
  
نقش آفريني در افشاي تأسيسات فردو
 اما نقش آفريني منافقين در اين خصوص زماني اوج گرفت كه اين منافقين موضوع تأسيسات فردو را در مجامع بين المللي مطرح كرد. تأسيساتي كه در دل كوه و با امنيتي بي نظير توسط متخصصان ايراني ساخته شده بود و قرار بود شروع به كار آن در نامه اي به آژانس بين المللي انرژي اتمي اعلام شود. اما درست چند روز پيش از ارسال اين نامه از سوي ايران, منافقين براي ايجاد رعب جهاني عليه جمهوري اسلامي از طريق سمپادهاي خود خبر ساخت اين تأسيسات را اعلام كردند و زمينه اوج گيري تحريم ها عليه كشورمان را فراهم آوردند.
 در همين ارتباط انستيتوي آمريكايي براي دانش و امنيت بين المللي در شهريور سال 88 به روزنامه عربيزبان « الشرق الاوسط» گفته بود كه در كشف دومين تأسيسات غني سازي اورانيوم در ايران, يك « عنصر انساني» نيز نقش داشته است. ...»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر