زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ تیر ۱۵, دوشنبه

مقاومت مردم لامرد فارس در مقابل حمله نيروي سركوبگر انتظامي


در حاليكه قاچاقچيان و سارقان نجومي كه سرنخ آنها در بيت خامنه اي و سپاه پاسداران است، در امنيت به سر مي برند مردم محروم به اين بهانه مورد تهاجم و ضرب و جرح و دستگيري قرار مي گيرند.
روز شنبه ماموران نيروي سركوبگر انتظامي تحت عنوان ضبط اموال قاچاق به روستاي دهشيخ در لامرد (جنوب استان فارس) حمله كردند. آنها از جمله خواستار ضبط يك كاميون حامل بشقابهاي ماهواره يي بودند. مردم اين منطقه به مقابله با نيروهاي سركوبگر پرداختند و درگيري بين مردم و نيروي انتظامي تا يكشنبه ادامه يافت. در اين درگيريها شماري از مردم و تعدادي از مزدوران مجروح شدند.
مردم با مزدوران نيروي انتظامي كه اموال آنها را ضبط كرده و قصد انتقال آنها را داشتند، درگير شدند و جاده لامرد-دهشيخ را بستند. تعدادي از خودروهاي پاسگاه نيروي انتظامي نيز به آتش كشيده شد.
متعاقبا رژيم آخوندي يگان ويژه ضد شورش و يگان تكاوري و گله يي از مزدوران خود را به صحنه فرستاد، در اين درگيريها بيش از 100تن از مردم لامرد و 40تن از مزدوران نيروي يگان ويژه مجروح شدند.
عوامل نيروهاي سركوبگر به منظور جلوگيري از گسترش درگيري به مناطق اطراف، از رفت و آمد مردم روستاهاي اطراف به اين منطقه جلوگيري مي كنند و با هلي كوپترمنطقه را كنترل مي كنند.
مردم محروم منطقه لامرد در حالي به بهانه قاچاق مورد تهاجم و ضرب و شتم و دستگيري قرار مي گيرند كه قاچاقچيان و سارقان نجومي كه سرنخ آنها در بيت خامنه اي و سپاه پاسداران است، در امنيت به سر مي برند و آزادانه به چپاول اموال مردم اشتغال دارند.
در حالي كه ميليونها كارگر بر اثر سياستهاي ويرانگر رژيم و انهدام صنايع و كارخانجات كشور بيكار شده و در زير خط فقر به سر مي برند و توان تأمين حداقل زندگي براي خود و خانواده هايشان را ندارند، خامنه اي و سپاه پاسداران با قبضه كردن اقتصاد كشور و چنگ انداختن بر بنادر و مبادي ورود و خروج كالا از جمله حدود 80 اسكله صادرات و واردات، به بزرگترين سارقان و قاچاقچيان ايران و منطقه تبديل شده اند.
به گفته محمدرضا پورابراهیمی، نایب رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس رژيم، سالانه ۲۰ تا ۲۵ میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور وارد می‌شود. رحماني فضلي، وزير كشور روحاني نيز در اسفند ماه گذشته( فوريه2015 ) در اين باره گفت: «گردش مالی در مواد مخدر سالانه 20 هزار میلیارد تومان است كه معادل دو سوم بودجه عمرانی کشور است. پولهای کثیف ناشی از قاچاق مواد مخدر در تمامی بخشها نفوذ می‌کند... بخشی از پول کثیف مواد مخدر در حوزه سیاست، انتخابات و انتقال قدرت سیاسی در کشور وارد می‌شود».
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

15تير 1394 (6ژوييه 2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر