زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ مرداد ۲, جمعه

خامنه اي روي ميدان مين بعد از زهرخوران اتمي حركت ميكند

حركت خامنه اي روي ميدان مين بعد از زهرخوران اتمي

چند روزي از سرکشیدن جام زهر اتمی توسط خامنه اي نمی‌گذرد كه کشمکشها بین باندهای اين حكومت دجالان و جنايتكاران هر روز بالاتر می‌گیرد. یکی از دعواها كه بالا گرفته بر سر این است که مردم بالاخره به‌خاطر زهرخوران اتمی «جشن» گرفتند یا «عزا» ؟ دلارام ها مدعی جشن هستند ولي دلواپسان نظام در روزنامه‌های خود اعلام می‌کنند که مردم اصلاً این خبر را تحویل نگرفتند و از آن وعده‌هایی که داده می‌شد که مردم به خیابانها می‌ریزند و جشن می‌گیرند، هیچ خبری نیست. در این بین خامنه اي كه جام زهر را سركشيده در نمايشي كه در نماز عيد فطر به راه انداخت گفت: «از این قضایای هسته‌یی و غیرهسته‌یی اینها دو دستگی درست نشود، بالاخره یک کاری است دارد انجام می‌گیره مسئولانی دارد، دنبال می‌کنند… در مردم نباید دو دستگی به‌وجود بیاید دشمن این را می‌خواهد». ولي فقيه از این‌که خشم متراکم مردم به‌ویژه جوانان از شکاف ناشی از خوردن زهر فوران کند و سیل، فاسدترین و سیاه‌ترین دیکتاتوری معاصر را به زباله‌دان تاریخ پرتاب کند به شدت در هراس است. 
خامنه‌ای که خودش در رأس این نظام به‌زانو درآمده است، بهتر از هر کسی می‌داند که چطور روی یک میدان مین ایستاده و به‌محض هر حرکتی انفجارها شروع می‌شود. البته این تنها شروع عقب‌نشینی است. آتش زیرخاکستر اعتراضات اجتماعی و لشگر بیکاران و گرسنگان، که آخوند روحانی تا دیروز با وعده «رفع تحریمها» تلاش می‌کرد بر آن مهار بزند، الآن در کمین خشم جوانان و لشگرهای بیکاران و گرسنگان قرار گرفته است. نگاهي کوتاه به اخبار اعتراضات چند روز گذشته این واقعیت را روشن می‌کند. از جمله این اعتراضات تجمع اعتراضی در بوکان علیه جنایت اسیدپاشی مزدوران خامنه‌ای بود. 
خانم مریم رجوی در قسمتي از بيانيه خود در زمينه توافق اتمی با رژيم ايران اعلام كردند: توافق اتمی بین رژیم آخوندها و کشورهای 5+1 را با وجود همه کمبودها و امتیازهای ناموجهی که در آن به رژیم ملایان داده شده است، یک عقب‌نشینی تحمیلی و نقض خط قرمزهای اعلام شده از سوی خامنه‌ای توصیف کرد که در 12سال گذشته بارها و از جمله در هفته‌های اخیر مکرراً بر آن پا فشاری کرده بود . دور زدن 6 قطعنامه شورای امنیت و یک توافق بدون امضا که الزامات یک معاهده رسمی بین‌المللی را ندارد، البته راه فریبکاری ملایان و دستیابی آنها به بمب اتمی را نمی‌بندد. با این همه همین میزان عقب نشینی، هژمونی خامنه‌ای را هم‌چنان که مقاومت ایران از قبل خاطرنشان کرده است، در هم می‌شکند و تمامیت فاشیسم دینی را تضعیف و متزلزل می‌کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر