زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ تیر ۲۸, یکشنبه

مهدي عقبائي: ممانعت از ورود سوخت به ليبرتي به درخواست رژيم ملايان

تلويزيون الرافدين 25 تير 94 : مصاحبه با مهدي عقبائي از رزمگاه ليبرتي
 16 ژوئيه 2015 نيروهاي دولتي در كمپ ليبرتي همزمان با افزايش درجه حرارت هوا به 50 درجه سانتيگراد در ماه رمضان از ورود كاميونهاي مواد غدايي و سوخت و تانكرهاي تخليه فاضلاب به كمپ جلوگيري كردند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران در بيانيه گفت در حالي كه دولت عراق به دليل افزايش بالاي درجه حرارت در عراق، روز پنجشنبه را تعطيل عمومي اعلام كرده است، نيروهاي مستقر در ورودي چهارم فرودگاه بغداد به فرمان فالح الفياض، آگاهانه و عامدانه و با هدف تحت فشار قرار دادن ساكنان كمپ، از ورود تانكرگازوئيل، خودروي حامل بنزين و خودروهاي حامل مواد غذايي و تانكرهاي تخليه فاضلاب به كمپ ليبرتي جلوگيري مي‌كنند. جهت آگاهي از جزئيات بيشتر در رابطه با اين موضوع آقاي مهدي عقبايي سخنگوي مطبوعاتي ساكنان كمپ ليبرتي به ما مي پيوندد.
مجري  وضعيت پناهندگان كمپ ليبرتي به‌طورخاص پس از اين كه نيروهاي دولتي مانع ورود مواد غذايي و سوخت به كمپ شده اند چگونه است؟
مهدي عقبايي كمپ ليبرتي در حال حاضر در وضعيت بحران انساني به سر مي برد امروز سومين روز متوالي است كه نيروهاي عراقي از ورود هرگونه مواد خدماتي و لجستيكي از جمله مواد غذايي، دارو، سوخت و تانكرهاي تخليه فاضلاب جلوگيري مي‌كنند، طبعاً اين كمپ بدون وصل به برق شهر با ژنراتورهاي برق داخلي كار مي كند و اين ژنراتورهاي نياز به سوخت دارد و اساس دستگاههاي داخل كمپ نيز با ژنراتور كار مي كنند و نياز به سوخت دارند زماني هم كه ورود سوخت به داخل كمپ متوقف مي‌شود به اين معني است كه زندگي در كمپ متوقف شده است، آن هم در گرمايي متجاوز از 50 درجه سانتيگراد در ماه رمضان.
مجري: چرا (اينطور است) آقاي مهدي عقبايي؟
مهدي عقبايي اين كاملاً واضح است كه اجراي اين گونه اعمال تماماً به درخواست رژيم ايران و سفارت آن انجام مي‌گيرد، نيروهاي عراقي مستقر در ورودي كمپ منظورم ورودي فرودگاه است همان طور كه روزهاي گذشته هم تأكيد داشتند امروز هم تأكيد كردند كه دستوراتي در رابطه با جلوگيري از ورود هر نوع خودرو و هرگونه مواد لجستيكي به داخل كمپ به آنها داده شده و هيچ گونه توجيهي هم در رابطه با اقدامات وجود ندارد. طبعاً ممانعت از ورود مواد غذايي و دارو طي مدت 3روز به كمپ
مجري: شوراي ملي مقاومت ايران مي‌گويد (رژيم) ايران در اعمال محاصره بر پناهندگان كمپ ليبرتي دست دارد، در حال حاضر بين ايران و غرب توافقي در خصوص برنامه هسته اي انجام شده است اين موضوع چه تأثيري بر وضعيت پناهندگان كمپ ليبرتي خواهد داشت؟

مهدي عقبايي : براي همگان روشن است اين اولين بار نيست با ساكنين ايراني داخل كمپ ليبرتي در عراق مستمراً بر اساس تمايل و خواست رژيم ايران رفتار مي‌شود تاكنون نيز حملاتي به كمپ‌هاي ليبرتي و اشرف صورت گرفته است كه طي آن 107نفر از ساكنان اين دو كمپ به شهادت رسيدند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر