زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ مرداد ۳, شنبه

خامنه اي وباز هم پارس خوابيده از زبان پاسدار جزايري آمريكا را وقيح هذيان گو ورجز خوان ناميد

سردار جزایری در سخنان بسیار تندی، آمریکا را به «رجز خوانی، هذیان گوئی و کمال وقاحت» متهم کرد

media 
سرتیپ مسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران
سردار سرتیپ پاسدار "مسعود جزایری"، در یک سخنرانی شدیدالحن تأکید کرد که نیروهای مسلح کشور، بدون توجه به تهدیدها و رجزخوانی‌های قدرت‌هائی که [وی آنها را "زورگو و مستکبر" نامید]، از این ببعد نیز توسعه ظرفیت‌های دفاعی  کشور را در دستور کار دارند.
سردار جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که همزمان رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور نیز معرفی می شود، امروز طی سخنان شدیدالحنی علیه «رجز خوانی ها و تهدیدهای قدرت های زورگو و مستبکر جهان»، تأکید کرد که نیروهای مسلح به «توسعه ظرفیت های دفاعی» خود ادامه خواهند داد.
سردار جزایری گفت نیروهای مسلح کشور با چشمان تیزبین و «دست بر ماشه»، ماجراجویان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحت رصد و کنترل خود دارند.
این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنانش، آمریکا را مستقیماً بباد حمله گرفت و مدعی شد که سیاهه «خباثت ها و خیانت‌های آمریکا علیه ملت ایران»، آنقدر «متراکم» است که ملت هرگز کارنامه سیاه آنان را فراموش نخواهد کرد.
جزایری رئیس جمهوری آمریکا را متهم کرد که «در کمال وقاحت» از روی میز بودن گزینه نظامی صحبت می کند. او آنگاه رهبران کاخ سفید را «سردمداران نالایق و جنگ طلبی» نامید که بهتر است از «هذیان گوئی» درباره دسترسی پیدا کردن به مراکز نظامی ایران، دست بردارند.
سردار جزایری، در این سخنرانی تأکید کرد که محل موشک‌های بالستیک ایران جزو نقاط ممنوعه ای است که «به احدی از بیگانگان اجازه اندیشیدن به آن» داده نخواهد شد. او اضافه کرد که نیروهای مسلح همچنان به «حفظ و توسعه ظرفیت‌های دفاعی کشور» می اندیشند و لحظه‌ای از این مهم غافل نخواهند شد.بقلم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر