زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ آذر ۱۵, یکشنبه

جام زهر … پژواک ایران …طلبه بسیجی …فضیلت …فضیحت – نوشته رضا فلّاحی

جام زهر … پژواک ایران …طلبه بسیجی …فضیلت …فضیحت – رضا فلّاحی

جام زهر … پژواک ایران …طلبه بسیجی …فضیلت …فضیحت – رضا فلّاحی


برای فائق آمدن بر بیکاری ، خواندن چند طنز سیاسی نمکین و رصد فعالیت های اضداد مجاهدین و مقاومت ایران که قطعا و قطعا و صد البته( 1 ) تماما در ضدیت آشکار با منافع رژیم خمینی هم انشاء الله هست ( 2) ، پس از مدت ها سری به دکّه خارجه وزارت اطلاعات آخوندی در ینگه دنیا ( سایت پژواک ایران ) زدم تا از افاضات بلیغ این شیخان و طرّاران بهره گیرم.
چشمم منور به مطلب شخصیتی ناشناس و جلیل القدر به نام سهراب محجوبی گشت . بعدا چنانکه یافتم و برای شما هم دلیل می آورم نام خانوادگی اصلی وی با حجب و حیا باید که بیگانه باشد.

ایرج مصداقی ؛ همنشین بهار و شرکا ، از آنجایی که در تاریخ معاصر ایران و جهان فردی را هم ردیف ، همرتبه و حتی چند سر و گردن پایین تر از رهبر مقاومت ایران ؛ مسعود رجوی نیافته اند ،و بنابراین امکان مقایسه ندارند ، بسیار علاقمند به اساطیر و حکمای قدیم از افلاطون و جالینوس و سقراط و بقراط شده اند تا مگر با بهره گرفتن از تربت پاک خاک آن بلندپایگان تاریخ ، بلکه با سفسطه و دغل بازی خاکی بر چشم حقیقت و حق جویان بپاشند .

برای آنکه بی عملی و بی مقداری خود را در این جنگ حقیقی بپوشانند ، سری به صحرای کربلا زنند و چند قطره اشکی هم به رسم ثواب و البته به شکل مرسوم با دریافت چند ورق کاغذ بی ارزش ( که در برخی از کشور ها آن را اسکناس ، چک پول و …می نامند در پاکتی دریافت نمایند که هم اجر دنیوی و هم اخروی دارد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر