زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ آذر ۲۲, یکشنبه

مقاومت ایران جنبشی است که برای مردم ایران آزادی می‌خواهد

مطالب مرتبط
سخنان پهلوان مسلم اسکندر فیلابی مسئول کمیسیون ورزش و عضو شورای ملی مقاومت در آستانه روز جهانی حقوق بشر در کنفرانس «متحد علیه بنیادگرایی اسلامی، نقش مقاومت ایران» در 8 دسامبر 2015 در اورسوآز

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی و سناتور لیبرمن، آلخو ویدال کوادراس محترم، با تشکر از رزمندگان و مبارزیم راه آزادی،
من قبلاً یک کشتی‌گیر ایرانی بودم. از سال 1966 تا 1976 عضو تیم ملی کشتی ایران بودم. در سه المپیک 1968 مکزیکوسیتی، 1972 مونیخ و 1976 مونترال شرکت کردم. در آن زمان این افتخار را داشتم که 17 مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات بین‌المللی دریافت کنم و افتخار آن را داشتم که لقب قهرمان ملی ایران را دریافت کنم. سپس از طرف ایران رکورددار هستم و 4 مدال طلای مسابقات آسیایی دارم. من هم‌چنین تنها ایرانی هستم که در مسابقات پنج رشته مختلف کشتی شرکت کرده‌ام. کشتی فرنگی، آزاد، سامبو و قهرمانی ملی ایران و یک نوع کشتی محلی که کشتی چرخه نام دارد.
این را گفتم چراکه وقتی تبدیل به قهرمان ملی ایران شدم، در فرهنگ ما این بدین معنی است که باید از مردم خودم حفاظت کنم. من مدیر اداره تربیت‌بدنی دانشگاه مشهد بودم. من در انقلاب برای سرنگونی دیکتاتوری شاه فعالیت کردم و امیدوار بودم که یک دولت دموکراتیک در قرن بیست و یکم داشته باشیم. وقتی خمینی به آنجا آمد، همه‌چیز به‌هم‌ریخته بود. آن‌ها دانشگاه‌ها را بستند. تصمیم گرفتم از ایران خارج شوم و فوق‌لیسانس خود را دنبال کنم. به دانشگاه جرج واشینگتن رفتم و فوق‌لیسانس خود را دریافت کردم و فوراً به ایران بازگشتم.
سناتور، چون قهرمان ملی بودم نمی‌توانستم این را تحمل‌کنم. قهرمان ملی در ایران به معنی شوالیه در اروپا است. باید از مردم خود حفاظت کنید یا برای منافع خود ساکت بمانی. تصمیم گرفتم از ایران خارج شوم. اگر در ایران می‌ماندم، بدون هیچ دلیلی، آن‌ها به‌سادگی به آدمی شلیک می‌کردند یا حلق‌آویزت می‌کردند. هم‌اکنون به‌طور خاص الآن که شما می‌دانید چه اتفاقی افتاده است، 120 هزار نفر را کشتند. از ایران خارج شدم و بالأخره مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران را به‌عنوان افراد فعال یافتم. فعال بودن برایم کافی نبود. چرا فعال هستند؟ آیا قدرت را برای خودشان می‌خواهند یا این‌که قدرت را برای مردم می‌خواهند؟ این موضوع مهمی در ذهن من بود، به این سازمان آمدم و با آقا و خانم رجوی، و همه افراد دیگر صحبت کردم. به این اشراف رسیدم که آن‌ها رزمندگان آزادی هستند. سناتور، آن‌ها هیچ‌چیزی برای خود نمی‌خواهند. این را در اشرف دیدیم و آقای کوادراس هم گفت که آنجا رفته بود. آن‌ها جوان‌اند و انسان‌هایی نیک هستند. آن‌ها جانشان را می‌دهند تا مردم ایران آزاد شوند.
شورای ملی مقاومت ایران به رهبری مسعود و مریم، آن‌ها گفتند همه افراد مذهبی و غیرمذهبی در ایران آزادند. آن‌ها گفتند، همه زنان در ایران آزادند. واقعیت این است که من از رژیم ایران خوشم نمی‌آید، چون تا وقتی این رژیم آنجاست ما نمی‌توانیم مسابقات المپیک یا آسیایی در ایران داشته باشیم، چون زنان مجاز به ورود به استادیوم‌ها نیستند. من واقعاً مفتخر شدم که آن‌ها را شناختم و در تلاشم تا از طریق آن‌ها صدای خود را بلند کنم و صدای آن مادران در ایران را بلند کنم که به همه جهان می‌گویند، به ما کمک کنید. چه شد؟ 120 هزار اعدام شدند. آن‌هایی که خود را مدنی خطاب می‌کنند کجا هستند؟ من هیچ فرد مدنی ندیده‌ام که از آن‌ها بپرسم، چرا این‌همه نفر را کشتید؟ دلیل آنچه بود؟
مقاومت ایران جنبشی است که برای مردم ایران آزادی می‌خواهد. آن‌ها قویاً باهم متحدند. شما آن گل‌ها را اینجا می‌بینید و ریشه‌های آن‌ها در ایران است. اگر ما چنین ریشه‌یی در داخل ایران نمی‌داشتیم، اینجا هم، چنین افرادی نمی‌داشتیم.
از شما تشکر می‌کنم که خیلی شجاع بوده‌اید و از این سازمان حمایت کرده‌اید. ما از این بابت از شما قدردانی می‌کنیم و خیلی شمارا دوست داریم،

به مردم ایران خواهیم گفت، وقتی برای آزادی شما می‌جنگیدیم، افراد زیادی بودند که ایرانی نبودند. اما آن‌ها انسان‌های واقعی بودند، شمارا درک می‌کردند و از ما حمایت می‌کردند. با تشکر فراوان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر