زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ دی ۱۰, پنجشنبه

درآغوش گرفتن ايران توسط اوباما شورش عليه خدا ميباشد


این مقاله درست 11ماه قبل نوشته شده است اما مرور دوباره آن بسیار آمزنده است لینک به منبع
منبع : نيوز ويت ويوز 26 ژانويه 2015
نويسنده : شرلي شوملي


اگر شورش كردن برعليه ستمگري اطاعت از خواست خداست – همانطور كه بنجامين فرانكلين و توماس جفرسون توضيح دادند – دراين صورت پرزيدنت اوباما درحال انجام چه كاري است كه وقتي به معادله ايران ميرسد با آغوش باز برخورد ميكند ؟ پاسخ اين است : رهبري آمريكا به دور از امنيت و سلامتي و نعمت خداست.
دراين باره فكر كنيد .
شوراي ملي مقاومت ايران گزارش كرد كه : در يك سخنراني در بنياد هريتج، سناتور تام كاتون ( جمهوري خواه از آركانزاس ) گفت كه ايالات متحده بايد فورا تحريمهاي فلج كننده را بر ايران اعمال كند و مذاكرات شرم آور اتمي را ترك نمايد چرا ؟
شوراي ملي مقاومت ايران از قول سناتو كاتون  ادامه ميدهد : ”ايران يك رژيم راديكال اسلامي ستمگر ميباشد ....... كه به مدت 35 سال آمريكايي ها را ميكشد
كاتون سپس بسياري از جرائم ايران را از جمله دولت ديكتاتور وسركوبگرآن و حمايت آن از تروريسم و گروههاي تروريستي در سراسر جهان و تلاش آن براي دست يابي به سلاحهاي اتمي را متذكر ميشود . ولي پاسخ تيم اوباما به همه اين مسخره بازي ها در بهترين حالت آن آشتي جويانه و دربدترين حالت وابستگي آشكار به شرارت بوده است .
كاتون گفت : ”مذاكره كنندگان ايالات متحده به دفعات دربرابر درخواستهاي ايران تسليم شده اند و براي آنها حق غني سازي را به رسميت شناخته اند و به ايران اجازه داده اند كه راكتور توليد پولوتونيوم خود را حفظ كند و فقط درخواست كرده اند كه سانتريفيوژهاي آنها بايد ارتباطشان با هم قطع شود به جاي اين كه درخواست كنند از كار بيفتند و در مقابل اين امتيازات به ايران ، ايالات متحده ميلياردها دلار براي كاهش تحريمها با ايران داده است وخواهد داد .”
غار اوباما براي ايران آنقدربزرگ است كه حتي حزب سياسي خودش هم صدايش در آمده است.
به صحبتهاي ردوبدل شده بين توني بلينكن معاون وزارت خارجه و سناتور روبرت منندز ( دمكرات از نيوجرسي ) درخلال كميته روابط خارجي سنا نگاه كنيد. بلينكن پذيرفت كه دولت اوباما زياد نگران متلاشي كردن برنامه اتمي ايران و همينطور يك توافق كه برنامه تسليحات هسته اي آن را به تاخير بيندازد نيست. موضعي كه هم منطق و هم تعقل را به چالش ميكشد . يا همانطور كه منندز گفت: دولت اوباما ”صحبتهايي ميكند كه مستقيما از تهران مي آيد .”
و بعداز آموختن اين كه اين حقيقت دارد ، معامله اوباما به ايران اجازه غني سازي اورانيوم و همين طور ساختن راكتورهاي آب سبك پلولتونيوم كه طراحي ميكند را ميدهد و سناتور تيم كاين ( دمكرات از ويسكانسين ) اين نگراني را ارزيابي ميكند و ميگويد كه  ” اين چنين فعاليتهايي اساسا منطبق با يك برنامه مدني اتمي نيست .”
شوخي نكنيد .
يك چشم در جامعه بين المللي وجود ندارد كه چشمك نزند در ناباوري اين كه برنامه اتمي ايران فقط مقاصد صلح آميز دارد بجز اوباما كه آن را اين گونه ميبيند . اما كوري لجبازانه او مانع ميشود كه وظيفه خودش را انجام دهد . براي رئيس جمهور مذاكرات و ديپلماسي به معناي همه چيز امور خارجي است و برچسب شر براي شر امري تهوع آور است كه بايد درهمه زمينه ها از آن اجتناب شود .
ولي اين راهي نيست كه حفاظت كننده ايالات متحده دربرابر دشمنانش باشد و شما نميتوانيد با يك شرور معامله انجام دهيد و توقع آمدن خوبي را داشته باشيد .
مسئله برخورد با ايران به موضوع جوهري تاسيس كشور ما برميگردد : آيا ما  يا كشوري هستيم كه بر مبادي و پرنيسيبهاي يهودي مسيحي بناشده است و الهام گرفته از طرف  خدا كه موسيسن كشور مارا به صورت موفقيت آميزي به سوي جنگ براي آزادي و برعليه هر نابرابري رهنمون ساخته است ويا نيستيم . و يا ما كشوري هستيم كه براي عدالت و نيكوكاري ايستاده است و داراي اخلاقيات عالي است كه از معرفت و مبادي واصول كتاب مقدس مي آيد كه خداوند بر رهبران ملتهايش ارزاني داشته است و يا ما درپذيرش همه چيز شكست خورده ايم.
قبل از هر چيز و در وهله اول رهبران ما نياز به ايستادگي دربرابر ايران با حقيقت دارند . اين كشور شر است و توسط ظالمين اداره ميشود ، كساني كه به دنبال گسترش شرارتشان به غرب هستند . بهاي سياست راستي و درستي بسيار گران است .
همانطور كه ويليام پن موسس پنسيلوانيا گفت: ”آنها كه توسط خداوند حكومت نميشوند توسط ظالمان حكومت خواهند شد.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر