زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ آذر ۲۵, چهارشنبه

اعتراف به: جوانان اپوزیسیون غیرمسلح نظامند و در پی ایستادن در مقابل نظام


بهای آزادی
راستی، نتیجه به‌اصطلاح « انقلاب فرهنگی» خمینی در دانشگاهها چه بود؟
 نتیجه حداقل 32سال تزریق بسیجی و پاسدار به دانشگاهها چه؟
 راستی آن همه آزمون و پرسشهای گوناگون برای تفتیش عقاید جوانی که می‌خواهد وارد دانشگاه بشود چه تاثیری کرده؟
 آن همه استخوان که در دانشگاهها به خاک سپرده شد بر دانشگاه و دانشجو چه تاثیری داشت؟
 آن همه نهاد سرکوب رنگ وارنگ برای حراست و مهار و نظارت بر دانشگاه و دانشجو، چه فایده‌ای داشت؟
 آن همه ارسال آخوند به دانشگاهها و سخنرانی و موعظه و نمایشگاه برای شستشوی مغز دانشگاه توسط حوزه‌های ولایت‌فقیه چه اثری گذاشت؟
 راستی آن همه ستاره‌دار کردنها، دستگیریها، قتلها،
 راستی، همه این «راستی» ها جوابش چیست؟
 یک رسانه سپاه پاسداران، به اسم جوان در 22آذرماه، کار پاسخ به این پرسشها را راحت کرده و جواب همه را داده است:
 البته در جریان دعواهای جناحی تلاش کرده جوانان و دانشجویان را به جناح مقابل بچسباند اما اگر پرده‌ی این دجالگری را کنار بزنیم می‌بینیم که جواب همه پرسشهای بالا، نفرت عمیق دانشجو و دانشگاه است.
 این نشریه سپاه درباره جوانان دانشجو می‌نویسد:
 «وجوه تمایز جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی با دیگر نظامهای مستقر در جهان برایشان جذاب جلوه نمی‌کند و به آرمانشهری در ورای مرزها باور دارند. نیمه پر لیوان آنان از نظام جمهوری اسلامی به یک چهارم هم نمی‌رسد و بالقوه منتظر تغییرات ماهوی هستند».
 همینقدر برای پاسخ به تمام آن پرسشها کافی به نظر می‌رسد. اما در سطر به سطر مقاله باز هم این نفرت را می‌بینید و می‌خوانید که جوانان دانشجو:
·       «گرایشات روشنفکری. ... .، این جوانان را به اپوزیسیون غیرمسلح نظام تبدیل نموده است و هیچ مصلحتی را برای نظام نمی‌پذیرند
·        آنان با تکیه به خصلتهای روانی که خاص سنین جوانی است اصلاح‌طلب واقعی را کسی می‌دانند که شجاعت بیشتری برای ایستادن مقابل نظام داشته باشد».
·        فهم اسلام سیاسی – اجتماعی به‌گونه‌یی که مدنظر امام بود در این جوانان مشهود نیست و گویی امام صرفاً برای دموکراسی فرانسوی قیام کرده است و غیر از «میزان رأی ملت» است هیچ حرف دیگری نداشته و ندارند... .
·       بدبینی به دستگاههای نظارتی و قهریه نظام همانند اسلاف مشهود است. آنان سپاه، شورای نگهبان، قوه قضاییه و تا حدودی وزارت اطلاعات را مانع از رسیدن اصلاح‌طلبان به مدینه فاضله مدنظر می‌دانند»
 هم‌چنان که ملاحظه کردید، جوانان اپوزیسیون غیرمسلح نظامند که در پی ایستادن در مقابل نظام هستند، از تفکر ارتجاعی خمینی هیچ چیزش را قبول ندارند، بجز این‌که میزان رآی ملت است. همان چیزی که خود خمینی هم آن را قبول نداشت. و همه دستگاههای سرکوب نظام و نهادهای به‌اصطلاح عقیدتی و ولایت‌فقیهی نظام و وزارت اطلاعات را مانع رسیدن به مدینه فاضله می‌دانند.
 نتیجه این‌که مقالات مربوط به دعواهای جناحی رژیم، به بسیاری حقایق موجود در جامعه و آمادگی مردم برای نابودی این نظام اعتراف می‌کنند، به شرط آن که حرفهای آنها را از فرهنگ لغات آخوندی به زبان معمول ترجمه کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر