زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

مریم رجوی وافشای رازهای ملایان مصاحبه با شرق الاوسط در رابطه با یمن وصدور سلاح وتروریزیم

مریم رجوی وافشای رازهای ملایان مصاحبه با شرق الاوسط در رابطه با یمن وصدئر سلاح وتروریزیم


خبرنگار شرق الاوسط - چه كسي واقعيت رژيم ايران ورويكردهاي آن را نمايندگي ميكند. آيا آنچه ژنرال محمد جعفري فرمانده «سپاه پاسداران» كه بر روي صدور انقلاب وگسترش بين المللي آن تأكيد ميورزد، يا محمدرضا نوبخت سخنگوي دولت كه گفت كشورش خواستار درگيري با هيچ كشوري در منطقه نيست، واينكه هيچ دليلي وجود ندارد كه ايران خواستار روابط پرتنش با همسايگان باشد. كداميك بيشتر راست ميگويند؟
رجوی: شخص اول و آخري كه سياست خارجه در ايران را مشخص ميكند، خامنه اي و دفتر اوست. سياست خارجي رژيم ايران چه در سوريه يا در عراق يا در منطقه بصورت كلي، خامنه اي و از طريق دفترش در منطقه و جهان تعيين ميكند. سفارتهاي رژيم ايران در منطقه و جهان، در ارتباط با ”سپاه قدس“ و ”سپاه پاسداران“ هستند و نه وابسته به وزارت خارجه. از اين رو ما بايد همواره اظهاراتي كه از زبان فرماندهان ”سپاه قدس“ و ”سپاه پاسداران“ صادر ميشود را اصل گرفته و در نظر بگيريم.
خبرنگار شرق الاوسط - مقامات فرانسوي اخيرا يك كشتي اسلحه ايران را كه به سمت يمن ميرفت متوقف كردند. آيا خامنه اي نميخواهد جنگ در يمن را متوقف كند؟ بعدا هم او از منطقه خليج چه ميخواهد؟
رجوی: بسيار روشن است،
يكم: استراتژي اين رژيم بر اساس جنگ افروزي و صدور تروريزم طراحي شده و اين بخاطر حفظ خودش هست.
دوم. از زمان جنگ ايران و عراق، خميني ميگفت: اگر ما مجبور بشويم كه دست از بيت المقدس و از صدام (حسين) برداريم، امكان ندارد كه دست از حجاز برداريم (اين عين حرف خودش هست). اين نشان دهنده استراتژي رژيم است كه تا امروز خامنه اي آن را ادامه داده است و به اين دليل است كه شما هر روز شاهد تداوم اين سياست توسعه طلبانه هستيد. از زمان خميني اين سياست هم چنان دنبال شده است.
خبرنگار شرق الاوسط - اگر منطقه شعله ور است چه كسي ميتواند اين رژيم را در داخل مرزهاي ايران محصور كند؟
رجوی:  سئوال خوبي است، به باور من اين در محدوده توان كشورهاي منطقه هست كه اين رژيم را مجبور كنند در داخل مرزهايش محدود بماند.
اما آنطور كه بنظر ميرسد رژيم ميخواهد جنگ در يمن را ادامه بدهد، و جنگ در سوريه را و جنگ افروزي در عراق را تا در خارج مرزهاي خودش باقي بماند.
رجوی: پرسيديد چگونه؟ پاسخ در وحدت اين كشورها و در پي گرفتن سياست قاطعيت واحدي است و همچنين حمايت از مردم ايران كه خواستار سرنگوني اين رژيم هستند. شما ديديد كه چگونه با اين رژيم در يمن مقابله كرديد، و مجبور به عقب نشيني شد. آنچه كه رژيم ايران از آن ميترسد و بيشترين ترس را از آن دارد اين است كه مردم ايران و نمايندگان آن در بين اين صف بندي عربي باشند.
خبرنگار شرق الاوسط - بنابراين اينطور ميبينيد كه رژيم ايران در يمن و همچنين در بحرين شكست خورده است؟
رجوی: بله، و معتقدم همانطور كه در يمن شكست خورده است ميتواند در بحرين نيز بصورت نهايي شكست بخورد، اگر در برابرش يك ائتلاف قاطع و جازم از كشورهاي منطقه را ببيند، زيرا كه اين رژيمي است كه در مقابله با «طوفان قاطعيت» شكست خورد.
خبرنگار شرق الاوسط - اينطور ديدم كه شما ميگوييد رژيم تروريسم را صادر ميكند و نميگوييد رژيم انقلاب را صادر ميكند، آيا اين عمدي است؟
رجوی: توصيف شما دقيق است، زيرا آنچه رژيم ادعا ميكند وآن را انقلاب ميپندارد در حقيقت صدور تروريسم و برافروختن آتش جنگهاست. زيرا اگر رژيم ايران جنگ افروزي نكند چه چيزي دارد كه به خلقهاي منطقه بدهد؟ اين رژيم چه چيز جديدي براي منطقه آورده است؟ يا چه مسئله يا مشكلي است كه اين رژيم توانسته باشد حل كند؟ او ادعاي انقلاب ميكند در حالي كه آنچه را كه صادر ميكند تروريسم و جنگ افروزي است. من عامدانه اين تعبير را بكار ميبرم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر