زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

مریم رجوی در رابطه با شقه واختلافات درونی ونوع حکومت ورژیم آینده ودخالت رژیم ایران در عراق به شرق الاوسط پاسخ میدهد

 مریم رجوی در رابطه با شقه واختلافات درونی ونوع حکومت ورژیم آینده ودخالت رژیم ایران در عراق به شرق الاوسط پاسخ میدهد

هدی حسینی خبرنگار شرق الاوسط پرسید
خبرنگارآيا بين خامنه اي و رفسنجاني درگيري هست، اگر اين درست است آيا وقت آن فرانرسيده كه يكي از آن دو كار را يك سره كند؟
رجوی: در واقع جنگ بين خامنه اي و رفسنجاني جنگ بر سر قدرت است و تقسيم كيك قدرت بين آنها. اين جنگي كه بين آنها جريان دارد بازتاب حالت بحران و ضعفي است كه رژيم در داخل خودش دارد. اما آنها مانند دو همزاد متضاد يكديگر هستند، يكي از آنها نميتواند همزاد خودش را از بين ببرد زيرا كه حذف يكي از آنها به حذف رژيم منجر ميشود.
خبرنگار شرق الاوسط پرسید
آيا معتقديد كه يك روز ممكن است يك زن در ايران قدرت را بدست گيرد؟
رجوی: مبارزه ما در مورد حكومت زن بر ايران نيست. بلكه هدف ما اين است كه مردم آزادي انتخاب داشته باشند، اگر اين اتفاق بيفتد مردم افراد شايسته و مناسب را برخواهند گزيد. به اين خاطر ما تمام تلاش خودمان را ميكنيم كه براي مردم حق انتخاب وجود داشته باشد. زنان نقش بارزي در سرنگوني فاشيسم در ايران داشته اند. هزاران تن از زنان بدست دو ديكتاتوري شاه و رژيم مورد شكنجه و اعدام قرار گرفته اند. زنان نقش برجسته اي در مقاومت داشته اند. هم اكنون هم در جامعه اين نقش را دارند. بلحاظ تاريخي ما اين نقش را از زمان انقلاب مشروطيت در سال 1906 شروع كرده ايم.
زن نقش تعيين كننده در سرنگوني فاشيسم حاكم بر ايران دارد. اين بدان معناست كه جامعه ايران پذيرش رهبري زن را در مي يابد.
خبرنگاراز خانم مریم رجوی سئوال کرد
عربيت از نو به عراقيان بازگشته است، از مقتدي صدر تا عمار حكيم. در نهايت خون به آب تبديل نخواهد شد. آيا فكر ميكنيد كه رژيم ايران ميخواهد به گرايش مذهبي در عراق پيروزي ببخشد وخون بعلاوه تروريسم در هر جا كه رژيم وارد ميشود وجود دارد؟
رجوی: رژيم ايران از روز اول براي تثبيت بقاي خودش در قدرت استراتژي مذهبي صدور تروريسم را پايه كارش قرار داد. هدفش اسلام نبود، زيرا او از سرسخت ترين دشمنان اسلام است. مسئله اش شيعه هم نبود بلكه عليه شيعه در ايران بود (رجوي كتابي را به من نشان ميدهد كه حاوي عكسها و خلاصه اي از زندگي 20هزار شهيد از اصل 120هزار شهيد شيعه است كه خميني آنها در سياهچالهاي رژيمش كشته است) و ميگويد: تعداد شيعياني كه رژيم در داخل ايران كشته است بيش از تعداد اهل سنت است. علاوه بر جناياتي كه رژيم در داخل ايران مرتكب شده، جرايم زيادي در داخل عراق مرتكب شده چرا كه در واقع «نسل كشي اهل سنت در عراق» را در پيش گرفته است. همچنين ميخواهد اين كار را در تمامي منطقه ادامه بدهد. به اين خاطر است كه بايد اين رژيم را سرنگون كرد، و اين در واقع و در نهايت وظيفه خواهران و برادران عرب و مسلمان ما در اين منطقه است، كساني كه بايد بدانند كه مردم ايران در كنار آنها عليه اين رژيم مي ايستند، رژيمي كه كارش به آتش كشيدن تمامي منطقه بوده است و همچنان هم هست. به اين دليل واجب است دست اين رژيم از منطقه قطع شود و در داخل ايران سرنگون گردد. طبيعي است كه حاصل آنچه رژيم ايران در منطقه عليه شيعه و عليه اهل سنت مرتكب شده و كشتارهايي كه در منطقه مرتكب شده ظهور جريان داعش است كه هم اكنون جهان دارد تهديد ميكند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر