زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ فروردین ۲۸, شنبه

دکتر سنابرق زاهدی در مود شکست رژیم ایران در کنفرانس استانبول سخن میگوید

لینک به منبع

در ارتباط با بیانیه محکومیت رژیم آخوندی در کنفرانس سازمان همکاری اسلامی دکتر سنابرق زاهدی، مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت طی مصاحبه‌یی با سیمای آزادی گفت:

 با سلام و درود به همه هموطنان عزیز،

... در واقع بیانیه سازمان همکاری اسلامی در 218ماده تنظیم شده. این مواد همه مسائل کلیه کشورهای جهان اسلام را در بر می‌گیرد. این سازمان در برگیرنده 57کشور اسلامی و در واقع دومین مجموعه کشورهای جهان بعد از سازمان ملل‌متحد هست که یک میلیارد و هفتصد میلیون نفر مسلمان در سراسر جهان را در بر می‌گیرد.

در بیانیه پایانی این کنفرانس که طی امروز و دیروز در استانبول در ترکیه جریان داشت، در واقع 218ماده به تصویب رسید که 4ماده آن به‌طور مشخص در مورد رژیم آخوندی هست. در این چهار ماده شاید هم پنج ماده، یعنی در واقع ماده 30 تا 34 که در این مواد در واقع رژیم آخوندی و دخالتهایش در کشورهای دیگر و عدم رعایت قوانین و کنوانسیونهای بین‌المللی توسط این رژیم محکوم شده توسط کنفرانس اسلامی و به‌طور مشخص در ماده 33 با تصریح گفته شده که دخالتهای ایران را در همه کشورهای منطقه محکوم می‌کند. در ماده 105 در واقع کارهای تروریستی حزب‌الله را محکوم کرده. فکر می‌کنم در واقع بار دیگر محکوم کردن رژیم هست.

نکته مهم در مورد این محکومیتها این هست که این برای اولین بار هست در تاریخ 37ساله حکومت آخوندی که کشورهای اسلامی این رژیم را به این ترتیب محکوم می‌کنند و این محکومیت را اگر بخواهیم در واقع تفسیر بکنیم به نوعی به قول معروف بانک ولایت‌فقیه را به این ترتیب زدند. برای این که آخوندها و رژیم ولایت‌فقیه خودش را متولی اسلام می‌داند. خامنه‌ای خودش را مرجع تقلید شیعیان خارج ایران می‌داند و ولی امر مسلمین جهان خودش را می‌داند، بنابراین الآن می‌بینیم که تمامی کشورهای اسلامی جهان بلا استثنا تمام دخالتهای رژیم و کارهای تروریستی رژیم را محکوم می‌کنند و نقض قوانین و کنوانسیونهای بین‌المللی در حمله به سفارتها و این نوع حرکات تروریستی را محکوم می‌کنند و هم‌چنین در واقع دست نشانده رژیم یا بخشی از  سپاه پاسداران  که اسمش حزب‌الله هست، کارهای اون را هم محکوم می‌کنند و بنابراین دیگه شرکت یا عدم شرکت روحانی و ظریف امروز در روز دوم کنفرانس شرکت نکردن این هیچ مضمون سیاسی جز تأیید همین واقعیت، واقعیت سرسخت علیه رژیم هیچ تفسیر دیگری برنمی دارد و به این ترتیب می‌شود گفت که برای اولین بار یک ضربه کاری، یک ضربه در واقع بسیار بسیار سنگین رژیم آخوندی دریافت کرده و قدم بعدی این ضربه منطقاً اخراج این رژیم جنایتکار از سازمان کشورهای همکاری اسلامی هست و به‌خاطر این که واقعیت این هست که این رژیم هیچ هیچ نورم و قاعده و منطقی نه بین‌المللی و نه اسلامی را در رابطه با کشورها به‌رسمیت نمی‌شناسد و همان حقایقی که مقاومت ایران سالهای سال بر این پای می‌فشردند، این حقیقت در واقع با این بیانیه پایانی و محکومیت به‌اصطلاح قاطعانه رژیم آخوندی مهر تأیید خورد و انشاءالله که در گامهای بعدی با جسارت و جرأت بیشتر رژیم از این سازمان طرد بشود و در واقع کرسی نمایندگی مردم ایران به‌عنوان یک کشور اسلامی بزرگ به نمایندگان حقیقی این مردم واگذار بشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر