زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ فروردین ۲۱, شنبه

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم اهداف رژیم از افزایش نیرو در سوریه برای جلوگیری از فرار نیروها را افشا میکند



افزايش شمار پاسداران و ارتش آخوندها در سوريه براي شروع حملات نظامي در حلب
استقرار گروهي از پاسداران در پادگان شيباني براي حفاظت از كاخ بشار اسد
بنا به گزارشهاي رسيده از درون رژيم آخوندي، خامنه اي گله هاي پاسداران و شبه نظاميان مزدور و همچنين گروههايی از ارتش تحت امر رژیم را روانه سوريه كرده تا به حملات جديدي عليه اپوزيسيون و ارتش آزاد به خصوص در استان حلب مبادرت كنند. به خصوص به خاطر آن كه از آتش بس نسبي در سوريه که به دنبال توافق آمريكا و روسيه برقرار شده و به خاطر   قطع يا افت جدي بمباران مناطق تحت كنترل اپوزيسيون، به شدت وحشت دارد که وضعيت به قبل از شهريور ۱۳۹۴ كه ارتش اسد و پاسداران از برابر نيروهاي ارتش آزاد مي گريختند، بازگردد.

ورود ارتش تحت امر آخوندها به سوريه
1.   خامنه اي در يك اقدام بيسابقه پس از پايان جنگ ايران و عراق، ارتش تحت امر آخوندها را در ابعاد گسترده به خدمت صدور تروريسم و جنگ افروزي در خارج از مرزهاي ايران به كار گرفته است. امیر علی آراسته، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، در این باره اعلام كرد نيروهاي تيپ تكاوري ۶۵ به سوريه فرستاده شده اند و علاوه بر آنها يگانهاي ديگر ارتش رژيم نيز به سوريه اعزام مي شوند (خبرگزاری تسنیم نيروي قدس ۱۶ فروردين ۱۳۹۵). تيپ ويژه تكاوري ۶۵ موسوم به نوهد به خاطر سركوب مردم ايران در قيام ۱۳۵۷ و طي دوره حاكميت آخوندي در ميان مردم ايران به شدت منفور است.
2.   مقر فرماندهي پاسداران در دمشق در محلي موسوم به مقر شيشه یی در مجاورت فرودگاه دمشق قرار گرفته است. سرتيپ پاسدار رضي موسوي مسئول لجستيك نيروي قدس در سوريه در اين محل مستقر است.
3.   سپاه پاسداران، پادگان بزرگ شيباني حد فاصل شهرهاي دمشق و زبداني محل استقرار سابق گارد رياست جمهوري را از ارتش اسد تحويل گرفته و نام آن را پادگان امام حسين گذاشته است. چند هزار تن از تيپ تكاوري لشكر ۱۹ فجر از سپاه فارس و گردانهاي فاطميون و حزب الله لبنان در اين پادگان مستقر شده اند. آنها نقش نيروي احتياط براي دفاع از كاخ اسد را نيز به عهده دارند.

آماده سازي براي حملات نظامي در اطراف حلب
4.   در روزهاي اخير سپاه به افزايش نيروهاي خود در اطراف حلب دست زده و گردانهاي سپاه و فاطميون افغاني و حزب الله لبنان و شبه نظاميان سوري در حال تجمع در این منطقه براي شروع حمله عليه اپوزيسيون و ارتش آزاد هستند.
به همين منظور از چند هفته پيش دو تيپ مستقل سپاه استان فارس در سوريه مستقر شده اند. پاسدار سرهنگ محسن ماندني يكي از فرماندهان اين نيرو در روز اول فروردين در منطقه خان طومان در جنوب حلب كشته شد. جايگزين وي پاسدار سرتيپ محسن الهي، به همراه چند پاسدار ديگر نيز چند روز بعد در همان منطقه به هلاکت رسیدند.
همچنين نيروهاي لشگر نبي اكرم استان كرمانشاه در سوريه دو برابر شده و به هزار نفر بالغ شده اند.
5.   در همين راستا پاسداران يكي از مقرهاي فرماندهي خود را در شهر ماير نزديك شهر نبل قرار داده و يكي از فرماندهان سپاه به نام سيد رسول در آنجا مستقر شده است.

افزايش شمار شبه نظاميان مزدور پاسداران
6.   به دستور نيروي قدس، شبه نظاميان عراقي مانند النجباء ،سازمان بدر، سراياي خراساني، عصائب اهل حق، كتائب و حزب الله نيروهاي بيشتري به سوريه اعزام كرده اند. اين مزدوران از عراق به آبادان رفته و روزانه در چند پرواز توسط هواپيمايي ماهان به سوريه فرستاده مي شوند.
7.   دفاتر نيروي قدس در تهران و مناطق شرقي كشور افغانهاي مقيم ايران را با تهديد و تطميع وادار به ثبت نام و رفتن به سوريه مي كنند. سپاه پاسداران از فقر مفرط اتباع افغانستان و نيازشان به مدارك قانوني، براي اعزام آنها به سوريه سو‌ء استفاده مي كند. در موارد زيادي زندانيان افغاني يا كساني كه حكم اعدام دارند را به شرط رفتن به سوريه از مجازات معاف مي كنند.
8.   علاوه بر نيروهاي سپاه كه در سوريه مجروح مي شوند، شبه نظاميان سوري مجروح نيز به ايران فرستاده مي‌شوند. به عنوان مثال هر هفته حدود 30 نفر از مجروحان سوري با پرواز مستقيم به شيراز به بيمارستان رجايي این شهر منتقل مي شوند. سپاه پاسداران حسينيه نجفيها در شيراز را به مجروحان و خانواده هاي سوري آنها اختصاص داده است.
شوراي ملي مقاومت ايران
كميسيون امنيت و ضد تروريسم
۲۰فروردین ۱۳۹۵ (۸ آوریل ۲۰۱۶)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر