زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ فروردین ۲۹, یکشنبه

خانم مریم رجوی با هموطنان سیلزده ابراز همدردی کرد و به همبستگی و همیاری با سیلزدگان فراخواند

​گزارشهای منتشر شده حاکیست، جاری شدن سیل در سه روز گذشته ابعاد وسیعتری از میهنمان را فراگرفته و تا کنون متأسفانه چهار تن از هموطنان جان باخته و شماری نیز مفقودالاثر هستند. صدها شهر و روستا بر اثر سیل دچار خسارت شده و راههای ارتباطی بسیاری روستاها مسدود شده است.
هزاران نفر از هموطنان در 20استان کشور گرفتار سیل شده و برخی خانه و کاشانه خود را از دست داده‌اند. تا کنون 136 شهر و روستا به‌عنوان نقاط سیلزده اعلام شده‌اند.
سیلاب در استانهای لرستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کردستان، البرز و آذربایجان شرقی و سمنان جاری شده و هیچ‌گونه امدادرسانی جدی از سوی رژیم آخوندی به سیلزدگان صورت نمی‌گیرد.
بیشترین خسارات به استانهای خوزستان و ایلام وارد شده و طغیان رودخانه‌ دز خسارات را به‌شدت افزایش داده است. بیش از 2500تن از هموطنان با از دست دادن خانه‌ و کاشانه‌شان به چادر منتقل شدند.
استان تهران نیز در وضعیت هشدار به‌ سر می‌برد، و گفته می‌شود احتمال جاری شدن سیل در شمال تهران وجود دارد.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی با ابراز صمیمانه‌ترین همدردی با هموطنان سیلزده و با تسلیت به خانواده‌های داغدار، عموم هموطنان به‌ویژه در شهرهای همجوار مناطق سیلزده را به همبستگی و همیاری با سیلزدگان فراخواند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر