زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ آبان ۲۲, شنبه

نامه چند خانواده شهدای مجاهد خلق در مشهد در حمایت از مریم اکبری منفرد



بنام خدا و به‌نام عدالت و آزادی
ما تنی چند از خانواده شهدای سازمان مجاهدین دهه شصت در مشهد حمایت خود را از زندانی سیاسی مقاوم مریم اکبری منفرد اعلام داشته و پیگیری و دادخواهی او از خون شهدا خصوصاً شهدای قتل‌عام ۶۷، ندای ما و خواست ماست.
کشتار و قتل‌عام عزیزانمان و شقاوت دژخیمان و بی‌رحمی آنها در تمام این سالها بر بازماندگان و شخم زدن و آب بستن مزار شهدا و نداشتن آدرس مزار قتل‌عام ۶۷ و همه زجر و شکنجه‌ها را ما با گوشت و پوست لمس کردیم و می‌فهمیم در قلب و روح روان خواهری که چهار تن از خانواده‌اش را به مسلخ بردند و خودش به‌مدت۸سال در زندان و شکنجه‌گاه جنایتکاران به دور از خانواده و فرزندانش چه می‌گذرد و تا چه حد غیرانسانی است و ما در مقابل اینهمه شجاعت و استقامت او سر تعظیم فرود می‌آوریم.
ما خانواده شهدای مشهد خواهان آزادی بی‌قید و شرط مریم اکبری منفرد هستیم و از همه مجامع حقوق‌بشری و فعالان و آزادیخواهان در سراسر دنیا خواستار یاری و حمایت و فشار برای آزادی همه زندانیان سیاسی خصوصاً مریم اکبری منفرد هستیم.
و در ادامه راه مریم به‌عنوان بازماندگان شهدای ده شصت خواستار دادخواهی و پیگیری و محاکمه عوامل اعدامها و کشتار ۶۷ و اعلام اسامی و محل دفن عزیزانمان و علت اعدام و کیفرخواست آنها هستیم و تا رسیدن به آن آرام نخواهیم نشست...
چند خانواده شهدای سازمان مجاهدین خلق در مشهد
21آبان 95.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر