زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ آبان ۲۸, جمعه

خامنه ای وترس ووحشت او وتمامیت نظامش از حامیان مجاهدین که ممکن است در دولت آینده ترامپ قرار گیرند




در دولت آینده ترامپ قرار گیرند




هشدار رسانه حکومتی از تبدیل پروژه‌های نرم به پروژه‌های سخت علیه رژیم

​روزنامه مشرق از رسانه‌های باند خامنه‌ای نوشت:‌ حضور کسانی مثل گینگریچ، بولتون یا جولیانی که تعهد بالایی نسبت به حمایت از مجاهدین دارند می‌توانند شکل تهدیدات علیه نظام را از مسیر پروژه‌های نرم به پروژه‌های سخت تبدیل نماید.

سابقه سه فرد در حمایت از گروههای ضد (نظام) به‌خصوص مجاهدین بسیار برجسته و پررنگ می‌باشد. حضور این افراد در نشست اخیر مجاهدین در پاریس خود می‌تواند شاهد این مدعا باشد.

روزنامه مشرق نوشت:‌ گینگریچ در مقاله‌یی که سال گذشته در «واشینگتن‌تایمز» نوشت، مانند دیگر مواضعش مدعی بود که نظام ایران دیکتاتوری است. او همچنین درباره مواضع منطقه‌یی جمهوری اسلامی ایران نگران و مدعی است که «تهران به‌راحتی از گروه‌های تروریستی در منطقه حمایت مالی می‌کند...»

این روزنامه باند خامنه‌ای اضافه کرد:‌ هم‌چنین، جان بولتون، در نشست مجاهدین می‌گوید: «بگذارید صریح بگویم که این موضوع (حمایت از گروه‌های حامی سرنگونی جمهوری اسلامی) باید سیاست اعلامی ایالات‌متحده‌ آمریکا و همة دوستانش باشد تا این کار را – سرنگونی نظام ایران- در نزدیک‌ترین فرصت ممکن انجام دهند.»

روزنامه حکومتی مشرق همچنین نوشت: رودی جولیانی هم که همواره به‌عنوان یک فرد ضد (رژیم) مطرح است طی سخنانی در واشینگتن، نظام را «تنها و بزرگترین حامی تروریسم در جهان» معرفی می‌کند و می‌گوید: «تصور کنید دادن صدها میلیون و میلیارد دلار به این رژیم، چه مفهومی دارد. اگر آنها بزرگترین حامیان تروریسم در جهان هستند، این به آن مفهوم است که از تروریسم بیشتری حمایت خواهند کرد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر