زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۳ فروردین ۲۶, یکشنبه

هادی شبانی سرکرده انجمن نجات شعبه ای از وزارت اطلاعات در استان مازندران وگاوگیجه گرفتن به مدل آنچه قاضی دادگاه ۱۰۴ تن دچار شد

 هادی شبانی سرکرده انجمن نجات شعبه ای از وزارت اطلاعات در استان مازندران  وگاوگیجه گرفتن به مدل آنچه قاضی دادگاه ۱۰۴ تن دچار شد 



دفعه قبل مطلبی تحت عنوان 

هادی شبانی وافلاس ودرماندگی او وسرکرده های وزارت اطلاعات وانجمن نجات رژیم در رابطه با تاثیر گذاری باجعل پیام های خانوادگی ویا وادار کردن خانواده ها برای نامه نگاری یا تهیه کلیپ برای مجاهدان اشرفی .



نوشته بودم که بیشتر بدانید 

کلیک کنیم وبخوانید 

این بار دیدم که هادی شبانی سر کرده انجمن نجات رژیم شعبه ای ازوزارت اطلاعات در استان مازندران در سایت انجمن نجات مازندران به سیم آخر زده ومانند قاضی دادگاه ۱۰۴ تن از مجاهدین دچار بدجوری گاو گیجه شده است .

او نوشته که چرا بریده ها میترسند حرف بزنند وترجیح میدهند که کنار بکشند .

جوابش خیلی ساده است 

تاریخچه ۵۹ ساله مجاهدین در نبرد با دو دیکتاتوری شاه وشیخ آکنده از آرمانخواهی ووطن پرستی رازداری ووفاداری به خدا وخلق میباشد بنیان گذاران سازمان نسلی آگاه آرمانخواه وملی ووطن پرست پرورش دادند وبعد هم مسعود رجوی بعد از سال ۵۴ وبخصوص با خواهر مریم بعد از سالهای ۶۴ و۶۷ آنرا احیا بارور وگسترش دادند ایستادند پرداختند ،فدا کردند، صدق ورزیدند ، تقوی پیشه کردند، آرمانخواه ووطن پرست باقی ماندند خوب مگه کسی میتواند در برابر این همه طهارت ظرفیت وفداکاری ومیهن پرستی این رشیدترین وآگاه ترین فرزندان خلق یعنی مجاهدین خلق که همین الان بر بام جهان ونوک ستون مبارزه برای سرنگونی ملاهای جنگ افروز وخونریز هستند حرفی داشته باشد.

 بجر خمینی وخمینی چی ها خامنه ای وپاسداران واطلاعاتی ها ومزدورانش ؟

میبیند هادی شبانی دچار چه گاو گیجه و.... شده است وآسمان وریسمان میبافد؟

مسیری که شبانی طی کرد :

ازهرچه معتقد بودبرید ومفت برای یک زندگی خفیف خائنانه به رژیم فروخت 

به استخدام اطلاعات در آمد 

سراغ این وآن رفت عراق رفت 

عنتر، لوطی های هابیلیان وسپاه تروریستی قدی واطلاعات ملاها شد

گفت ونوشت افاقه نکرد

سراغ خانواده ها رفت پسش زدند زور اجبار وتطمیع وتهد وشکنجه ودستگیری و...هم افاقه نکرد 

مجبور شد تا بالا بیاورد وخودش برای مجاهدین نامه بنویسد وآنها را به بریدگی وخیانت ویا به ادبیات قاضی خمینی وخامنه ای که در ایسنا  :   قاضی دادگاه منافقین: فرصت دفاع، توبه و عفو وجود دارد دعوت کند.

این است آن گاوگیجه ای  که قاضی خامنه ای دچارش شده  که اینهمه دستگیری کشتار دهه ۶۰ وقتل عام ۶۷ وکشتن جوانان در خیابانها در قیامهای متعددو.... افاقه نکرد حالا با التماس از مجاهدین میخواهند که ...هیهات منا الذله وعده خلق وفرزندان دلیر خلق وارتش آزادی در تهران

حالا به بخشی از گاوگیجه قاضی دادگاه ۱۰۴ نفر را که هادی شبانی هم دچارش شده را در زیر میاوریم که جلسه هفتمش گاو گیجه ویا جنون گاوی آقای قاضی قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین‌ ناصری وبچه جلاد لاجوردی از دادستانی را بر ملا میکند 

·        سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۰

·         دسته‌بندیحقوقی و قضایی

·         کد خبر1402110301797

·         خبرنگار : 71429

·         ایسنا

قاضی دادگاه منافقین: فرصت دفاع، توبه و عفو وجود دارد


هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) امروز سه‌شنبه ۳ بهمن ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به صورت علنی برگزار شد.

گزارش ایسنا از جلسه هفتم:

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام  دهقانی قاضی دادگاه در ابتدای هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) گفت:  اقدامات تروریستی انجام شده و شهادت فرماندهان این مرز و بوم را که به دعوت دولت رسمی یک کشور دعوت شده بودند .......

این قاضی جلاد بی دلیل شعری خواند که:

 به یاد این شعر حافظ می‌افتیم که "ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست؛ عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری" تا در زمان مناسب پاسخ قطعی و انتقام سخت به آنها داده شود.

قاضی دهقانی با تاکید بر رعایت اصل ۳۵ قانون اساسی گفت: طبق این اصل بارها اعلام کرده ایم که  در همه دادگاه‌ها طرفین حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند برای آنها وکیل انتخاب می‌شود و طبق  مواد ۳۴۶ و ۳۴۸ و ۳۸۴ و ۳۸۶  قانون آیین دادرسی کیفری این دادگاه در خصوص اتهامات انتسابی به متهمان پرونده نظر به عدم معرفی وکیل اقدام به تعیین وکیل تسخیری کرده است. بار دیگر اعلام می‌کنم انتخاب وکیل تسخیری برای متهمان نافی حق آنها برای انتخاب وکیل نیست‌. این دادگاه خطاب به متهمان اعلام‌ می کند سال‌های طولانی است که در خارج از ایران در حال زندگی هستید. نظر به تشکیل این دادگاه، به عنوان رییس دادگاه اعلام می‌کنم حسب کیفرخواست صادره اتهامات متهمان با یکدیگر در یک درجه نیست و فرصت دفاع در برابر نماینده دادستان و وکلای شکات را دارید و این زمان بسیار مهمی است تا برای احقاق حق و بررسی شکایات شکات در مقام متهم ولی با حق کامل آزادی انتخاب وکیل در جلسات حاضر باشید و چنانچه نسبت به اتهامات دفاع یا اشکالی دارید بیان کنید.

.... اینجا را دقیق بخوانید واستیصال ودرماندگی خامنه ای را ببینید 

وی تاکید کرد: این دادگاه اعلام‌ میکند زمان آن رسیده به این آوارگی پایان دهید و به مردم و ملت خود اعتماد کنید و همچنان که از اعضای شما علی رغم اثبات برخی از جرایم مورد عفو قرار گرفتند به کشور بازگردید. 

بعد طعمه میچیند ودان میپاشد: 

  وقت آن رسیده که فرزندان خود را در آغوش بگیرید و مهر بورزید و به کشور و خاک خود بازگردید و بستگان خود را بببنید و همچنان که دادگاه‌های ایران و مردم و انقلاب نشان دادند حتی اگر در پروسه رسیدگی جرمی اثبات شود، عفو و توبه بعد از آن پیش روی محکومین هست، هرچند این دادگاه در مقام رسیدگی به اتهامات است.

این قاضی جنایتکار که وارث گیلانی ولاجوردی است مجاهدین را با هادی شبانی وبریده مزدورانی که میگوید به آغوش ملاها خزیدند اشتباه گرفته است شعری که خودش اول خود را به خودش بر میگردانیم که :

به یاد این شعر حافظ می‌افتیم که "ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست؛ عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری" تا در زمان مناسب پاسخ قطعی و انتقام سخت به شمایان داده شود که اسمش سرنگونی است .

 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر