زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۳ فروردین ۲۸, سه‌شنبه

باند مغلوب زیر سایه «سر مار»

 باند مغلوب زیر سایه «سر مار»

اسحاق جهانگیری
اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری صبح دوشنبه در دیدار نوروزی جمعی از اعضای سازمان جوانان حزب سازندگی ایران اسلامی تأکید کرد: باید از هر اقدامی که به تقویت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران منجر شود حمایت کرد و این یک مسأله ملی است. و البته توجه کرد بازدارندگی علاوه بر ابعاد نظامی، دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هم هست و بر این اساس باید نسبت به تقویت انسجام ملی، جلب مشارکت عمومی مردم و جریانهای سیاسی، مدارا با شهروندان و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نیز همت گمارد. (سایت جماران رژیم -۲۷فروردین)

 

سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم. (سایت جماران رژیم -۲۷فروردین)

 

محمدرضا عارف: رژیم صهیونیستی با درایت نیروهای مسلح و در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی، پاسخی در خور دریافت کرد. (سایت جماران رژیم -۲۷فروردین)

 

حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران اقتصادی، روزنامه‌نگاران، وزیران و استانداران دولتهای یازدهم و دوازدهم در خصوص عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که اسراییل یک دولت غاصب است، اسراییل دولتی است که همه اصول انسانی را نه امروز بلکه در طول ۷۶ سال گذشته زیر پا گذاشته و یک رژیم آدمکش است که به اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند. وی با اشاره به‌شهادت سردار زاهدی و همرزمانش در حمله جنگنده‌های اسراییل ادامه داد: اسراییل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد. این کار، احمقانه بود. امیدواریم صهیونیستها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند. روحانی تصریح کرد: آنها اگر بخواهند به تجاوز ادامه دهند به‌طور طبیعی پاسخ آن را خواهند دید، گرچه ما امیدواریم حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند. (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس -تسنیم -۲۶فروردین)

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر