زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۳ فروردین ۲۹, چهارشنبه

فرماندۀ نیروی هوایی ارتش ایران اینبار اسرائیل را با سوخو ٢٤ تهدید کرد

 فرماندۀ نیروی هوایی ارتش ایران اینبار اسرائیل را با سوخو ٢٤ تهدید کرد


سرتیپ حمید واحدی، فرماندۀ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان، حمید واحدی، فرماندۀ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه رژه روز ارتش، به اسرائیل هشدار داد که در صورت حمله به ایران با "یورش عظیم" نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه با استفاده از هواپیماهای "سوخو٢٤" روبرو خواهد شد.

فرماندۀ نیروی هوایی ارتش گفت : آمادۀ فرمان فرماندۀ کل قوا برای حمله به اهداف خود در داخل اسرائیل به خصوص با "سوخو٢٤" هستیم. سرتیپ حمید واحدی سپس از اسرائیل خواست که با حمله به ایران مرتکب "خطای راهبردی" نشود.

او گفت : "آمادگی که امروز در زمینه سوخو٢٤ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ٢٤ نیست و در زمینۀ سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرماندۀ ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی کند، متحمل ضربه‌ای غیرقابل جبران خواهد شد."  

در مراسم رژۀ ارتش، ابراهیم رئیسی نیز حملۀ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به اسرائیل را "اقدامی محدود و تنبیهی" توصیف کرد و افزود : اگر قرار بود اقدامی گسترده‌تر علیه اسرائیل صورت بگیرد، چیزی از اسرائیل باقی نمی‌ماند. رئیسی همچنین تهدید کرد که "کوچکترین تعرضی" از سوی اسرائیل به خاک ایران با "پاسخی سهمگین و شدید" روبرو خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر