زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ آبان ۲۰, چهارشنبه

موشک باران کمپ لیبرتی و صف بندی دوستان و دشمنان خلق و انقلاب

 سیاوش جعفری

حمله جناتیکارانه به کمپ لیبرتی که به شهادت ۲۴ مجاهد خلق انجامید. صف بندی دوستان و
دشمنان مردم را در برابر چشمان همه به بهترین شکل به نمایش میگذارد. هر شهیدی که خون پاکش به زمین میریزد درجهبه خلق کدورت ها و دلخوریها و حتی اختلافات را به انسجام، وحدت و همبستگی تبدیل میکند. اما درجبهه ضد خلق ماهیت دشمنان و فرصت طلبان و دو دوزه بازها و عوامل رژیم که با ماسکهای مختلف ظاهر میشوند را بیش از پیش افشا میکند. گرامی باد یاد شهدای حمله جنایتکار آخوندی بویژه حسین ابریشم چی که خون پاکشان صفوف انقلاب را بیش ازپیش، پاک و مطهر و دشمنان انقلاب را بیش از پیش رسوا میکند .
بسیاری از گروهها و شخصیت های مختلف ضمن محکوم کردن رژیم ولایت فقیه بعنوان دشمن اصلی مقاومت ایران و مبارزه مردم، از رژیم غرق در بحران آخوندی بعنوان عامل حمله به لیبرتی نام برده و با مجاهدین همدردی و از آنها حمایت کردند .
چو عضوی بدرد آورد روزگار                 دگر عضو ها را نماند قرار.
آنها نشان دادند، برغم هرگونه اختلاف عقیدتی، سیاسی و یا استراتژیک با مجاهدین، وقتی که پای جنایات سبعانه رژیم به میان می آید یار و غمخوار مجاهدین هستند. به آنها خسته نباشید میگویند و برزخمهایشان مرهم میگذارند و .... از این نظر ازهمه  آنها جای تشکر دارد.

ولی در جهبه ضد خلق دقیقا تاثیر معکوس میگذارد. عوامل رژیم که در لباسهای مختلف در داخل وخارج کشور بیتوته کرده اند، در ابتدای حمله که فکر میکردندکار مجاهدین تمام خواهد شد. اظهارشعف و خوشحالی نمودند ولی بعد که نتایج حمله انتظارشان را برآورده نساخت و بویژه بعد از این که همدردی داخلی و بین المللی و ارتقاء این مقاومت را با چشمان خود دیدند، مجبورشدند ماهیت واقعی خودشان را علنی کنند. آنها ازغیط بخود می پیچند و از این که مجاهدین توانسنتد، یک باردیگر حمله جنایتکارانه را از سر بگذرانند ناراحت هستند و مجبورند که لوش و لجن درونیشان را بیشتر به مجاهدین پرتاب کنند .

عوامل وزارت اطلاعات، عقیه نیروهای تروریستی سپاه قدس درخارج کشور، پاسداران سیاسی رژیم که تحت عنوان به اصطلاح اپوزیسیون و منتقد مجاهدین ؟!!درخارج کشور فعالیت میکنند و .. از این قماش هستند .
گاندی این مرد بزرگ گفته بود :‌ « اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت نمودند، بدان که در برابرت نا توانند.
اگر روزی خیانت دیدی بدان که قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند بدان با تو بودن لیاقت میخواهد
هرقدر که رژیم و مزدورانش به مجاهدین بیشتر لجن پراکنی کنند. نشان میدهد، مجاهدین درست به خال زده اند و قلب و روح آخوند ها و مزدورانش را هدف قرار داده اند. مجاهدین، به هدف قرار دادن قلب رژیم ولایت فقیه افتخار میکنند.
چگونه عوامل رژیم را در برخورد با حمله جنایتکارانه رژیم به لیبرتی بشناسیم ؟
چند شاخص برای شناخت عوامل و مزدوران وزارت اطلاعات وجود دارد که ما در این مطلب به یک شاخص اصلی اشاره میکنیم:
تلاش برای شستن دستهای خونین رژیم جنایتکار آخوندی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر