زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ آذر ۱, یکشنبه

به داعش حمله كنيد ولي به اسد و پوتين و ايران كمك نكنيد



كريستين پست ” christianpost” 19 نوامبر 2015
كن بلك ول ” Ken Blackwell”
وينستون چرچيل در رهبري كشورش در رويارويي يكپارچه و متحد با چالشها گفت؛ ”اينك وقت راحتي و آسودگي نيست. الان وقت شجاعت و بردباري است”.
در جايي كه در شرايطي غير از اين، آرام و ساكت است، صحنه يك زن باردار كه در جمعه شب از بالكن سالن كنسرت پاريس به پايين آويزان بود و جيغ ميكشيد و درخواست كمك ميكرد؛ مردان جواني كه با نا اميدي كساني را كه بشدت مجروح شده بودند را به خيابان ميآوردند تا جانشان را نجات دهند؛ نيمكتهاي عمومي خون الود در خيابان؛ آشوب و بهم ريختگي؛ همه اينها صحنه هايي بسيار آشنا هستند. غمگينانه اينها صحنه هايي بودند كه يادآوري كننده آنچيزي هستند كه در 11 سپتامبر تجربه و تحمل شد. و اين توليدات يك دشمن مشترك بود؛ افراطي گري اسلامي.
ضرورت شديد و اضطراري بودن مواجهه با اين تهديد رشد يابنده هرگز بيشتر از امروز نبوده است.
در ميان رشد خشم و فراخوانهاي برحق به اقدام، آدم بايد مراقب باشد كه توحش افراطي گرايان اسلامي را با اسلام و مسلمانان بطور كلي يكسان نگيرد.  اين يك اشتباه عظيم خواهد بود و بسادگي به نفع افراط گرايان كار ميكند، و وضعيت پيچيده كنوني را پيچيده تر ميكند.
اين خيلي بارز و برجسته است كه مسلمانان مدره قربانيان اوليه و اولين افراط گراهاي اسلامي بوده اند. يكي از موارد در ايران است كه آيت الله هاي حاكم 120،000 مخالف را كه فعالان اوليه سازمان مجاهدين خلق ايران بوده اند را اعدام كرده اند كه جنبش مخالف اصولي ايرانيان هستند و يك اسلام مدره و متفاهم را عرضه ميدارند.
مريم رجوي اين حملات تروريستي و قتل عام مردم بيدفاع در پاريس را بعنوان ”جناياتي بر عليه بشريت”، در اولين ساعات بعد از اين جنايات بشدت محكوم كرد. خانم رجوي رئيس جمهور شوراي ملي مقاومت ايران است كه يك ائتلاف سياسي است كه شامل سازمان مجاهدين خلق ايران بعنوان بزرگترين گروه شركت كننده در آن ميباشد.
او تسليتهاي خود را به رئيس جمهور، دولت و مردم فرانسه تقديم داشت و در يك پيام پر محبت گفت؛ ”امروز، قلبهاي ما براي ملت فرانسه خون چكان است. مردم ايران عميقا تلخي اين جنايات را احساس ميكنند. در اين لحظات سخت، مردم ايران ميتوانند با مردم فرانسه احساس همدردي كنند و در غم آنها شريك باشند چرا كه در 37 سال گذشته آنها تحت يك ديكتاتوري تروريستي مذهبي رنج برده اند كه پدرخوانده داعش ميباشد”.
رجوي همچنين تاكيد كرد كه چه اين بنيادگرايي شكل كامل حكومت مذهبي شيعه را بخود بگيرد و يا شكل افراطي گري سني همچون داعش را داشته باشد، بنيادگرايي هيچ ربطي به اسلام ندارد. بنابراين او در اطلاعيه اش به تمامي ”مسلمانان فراخوان داد كه اين جناياتي كه كه در پاريس مرتكب شده اند را بشدت محكوم كنند و اجازه ندهند چنين اعمال تروريستهاي بي ريشه بنام اسلام و مسلمانان اتفاق بيافتد”.
هدف افراط گراهاي اسلامي به آمريكا، فرانسه و اروپا محدود نميشود. هدف سراسر غرب و تمامي ارزشهايش و دستآوردهايش ميباشد. بنابراين ما بايد محكم بايستيم و بسختي به داعش پاسخ دهيم. (داعش) بايد با تمامي توانايي نظامي، سياسي، ابزار اطلاعاتي،  در چارچوب يك استراتژي منسجم، منطقي و چند وجهي خورد و نابود شود.
هيچ صلح و سازشي با چنين موجوديتي نميتواند باشد. تجربه نشان داده است كه سازش با تروريستها، افراطي گراها، و بنياد گراها، يك دستور كار فاجعه آميز ميباشد. اينكار آنها را تشجيع و ترغيب ميكند كه به جنايتهاي خود حتي با شدت بيشتري ادامه دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر