زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ آذر ۸, یکشنبه

اعتراف به وارفتگی بسیج ضد مردمی

اعتراف به وارفتگی بسیج ضد مردمی


بسیجیهای رژیم

بسیجیهای رژیم

سایت سازمان مجاهدین خلق ایران


به‌رغم مجیز گویی‌های این روزهای سران، رسانه‌ها و مهره‌های رژیم به‌مناسبت سالگرد تأسیس بسیج ضد مردمی توسط خمینی دجال، و سخنان پرطمطراق آنها در مورد بسیج و خدماتی که به نظام آخوندی در جهت سرکوب و حفظ نظام آخوندی داشته است، آخوند موحدی کرمانی امام جمعه خامنه‌ای در تهران در نماز جمعه 6آذر94 به بسیجیها توصیه‌هایی کرد که در نوع خود از زبان سران و امام جمعه‌های رژیم قابل‌ توجه است.

این سخنان موحدی کرمانی در مورد بسیج و توصیه‌هایی که به آنها کرد، بیانگر این امر است که چه میزان حرفها و تعریف وتمجیدها و بیان صفات آن‌چنانی نسبت به بسیج، پوچ و واهی و تنها در دستگاه دجالیت آخوندها، در جهت فریب مردم و صورت وارفته و رنگ باخته رژیم و بسیج را با سیلی سرخ نگه‌داشتن است.

امام جمعه خامنه‌ای زیر آب آنچه بار بسیج ضد‌مردمی کردند را به ناگزیر این‌چنین می‌زند: ”عده‌یی خاص از اقشار مختلف به‌نمایندگی از آن قشر مخصوص، به‌صورت الگو درآمدند و نامشان بسیجی شده و اینها الگو هستند و باید باشند. در ابعاد مختلف باید الگو باشند. دنبال مطیع و مطیع رهبر باشند. در رابطه با برنامه‌های عبادی پیشگام باشند، در حال خودسازی باشند، نقاط ضعف خودشان را پیوسته دقت کنند و بشناسند و جبران کنند. به عبادات مهمی که اسلام حساب خاصی روی اونها باز کرده اهمیت فراوان دهند از قبیل شرکت در نمازهای جمعه و نماز جماعت، از نظر اخلاق و عمل، الگو باشند هم در جامعه و هم در خانه و هم در بین دوستان. عالم به زمان باشند، زمان خود را بشناسند. بدانند در هر زمانی چه وظیفه‌یی دارند و به چه طریق باید دین را یاری کرد“.

روشن است باید باشدها یعنی چه؟ اگر بسیج اخلاق مدار است و اهل عبادت و.. این سفارشات چه مفهومی دارد؟

موحدی کرمانی خود به خوبی می‌داند که این نهاد ضدخلقی به‌دلیل عملکردها و جنایاتش در سرکوب مردم و عدم رعایت عرفهای معمول اجتماعی، چه میزان نزد مردم ایران منفور است که ناگزیر شده است که آنها را دعوت به رعایت اخلاق و انجام عبادات و... بکند.

پاسدار نقدی هم به منفوریت بسیج درنزد مردم اعتراف کرده و گفته بود ”بسیج دائماً زیر ضربه ورگبار اتهام وشایعه وتهمت هستند“.
واضح است که منظور سرکرده بسیج از شایعه وتهمت، واقعیاتی است که در بین مردم در مورد جنایات و رذالتهای بسیجیها در سرکوب مردم رایج است، اگر ‌چه پاسدار نقدی نعل وارونه می‌زند و آنها را ”اتهام، شایعه و تهمت“ می‌داند.

روزنامه حمایت وابسته به باند خامنه‌ای وقضاییه رژیم 5آبان94 نیز به چالشهایی اشاره می‌کند که این روزها در پیش روی بسیج است که ماهیت آن را زیر علامت سؤال قرار برده است.

بخش دیگری از سخنان امام جمعه خامنه‌ای در مورد بسیجیها بیانگر این است که این روزها ریزش در میان نیروهای بسیج و عدم شرکت آنها درمراسم حکومتی به یک امر معمول تبدیل شده است تا جایی که موحدی کرمانی به آنها توصیه می‌کند به مسجد بروند و در نمازهای جمعه و جماعات شرکت کنند،

واقعیت این است که کارت بسیج برای بسیاری از آنها تنها برای استفاده از مزایای مالی و امکاناتی آن است. به‌خصوص که آنها در بسیاری موارد در شبها و روزهای تعطیل در محلات و خیابانها اقدام به توقف خودروهای مردم کرده و با بهانه‌های واهی ایجاد مزاحمت می‌کنند و با تهدید به بردن به کلانتری و... از آنها اخاذی می‌نمایند. بعبارت دیگر این کارت برای آنها در حکم نان‌دانی است.

بنابراین می‌توان هفته بسیج اعلام کرد و دود ودم قدرت‌نمایی راه انداخت و صدها برنامه در تعریف وتمجید از این ارگان ضد‌مردمی با پول این مردم محروم راه‌اندازی نمود و به این صورت نیش و دندان به مردم نشان داد ولی هرگز ننگ این ارگان سرکوب و انگل جامعه را با اعمال ضد مردمی‌اش با این نوع دجالیتها پوشاند. اظهارات و توصیه‌های ناگزیر آخوند موحدی کرمانی در نمایش جمعه تهران، مؤید همین مسأله است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر