زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ آبان ۱۷, یکشنبه

نگاهی به زندگی انقلابی مجاهد شهید حسن نورعلی از شهداي حمله موشكي



مجاهدي هميشه سرزنده و صادق
متولد 1340
دانشجوی سال آخر مهندسی مکانیک
 سابقه‌ی مبارزاتی: 34سال
مجاهدی پرشور و رزم آور، که برای یارانش، جز خروش، صداقت، تلاش، سرزندگی و عزم جنگیدن خاطره دیگری باقی نگذاشت.
مجاهد دلیر محمد حسن نورعلی سال56 با مجاهدین آشنا شد. در سال 57 در حالی‌که برای تحصیل به انگلستان رفته بود، با مطالعه زندگینامه‌ها و دفاعیات پیشتازان مجاهدین به آرمانهای سازمان دل بست و در حالی‌که سال آخر مهندسی مکانیک را پشت سر می‌گذاشت، بی‌درنگ، فعالیت تمام وقت در سازمان مجاهدین را انتخاب کرد و در بخشهای مختلف در فرانسه و آلمان و انگلیس، مسئولیتهای گوناگونی را به عهده گرفت. در سال 67 به قرارگاههای ارتش آزادیبخش منتقل شد و در یکانها و نهادهای مختلف ارتش آزادی به ایفای نقش و مسئولیت پرداخت.
از آن پس حسن قهرمان، یکی از شاخصهای سرشار بودن از شور و انگیزه‌ رهایی ایران بود. این شور و عزم در عهدنامه‌هایی که در هر مناسبتی می‌نوشت و تجدید می‌کرد، می‌درخشد. از جمله در سال 89 در یکی از سوگندنامه‌های خود نوشت:
  «ننگ بر تسلیم و سازش!
تف به خائن و خیانت‌پیشگی!
لعنت و نفرین ابدی بر کسی که عهد و پیمان خود را بشکند!
من المؤمنین رجال لا صدقوا ما عاهد الله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا ول تبدیلا،
و من همواره خودم را از منتظران دانسته و می‌دانم و هیچ چیزی نمی‌تواند این آرمان را در من تغییر بدهد و رژیم آخوندی را هم سرنگون خواهیم کرد»..
او در یکی دیگر از صحنه‌های تجدید عهدش گفته بود:
  «نقشه مسیر، رمضان 92:
بسم الله الرحمان الرحیم، ... ... در شب شهادت امام علی علیه‌السلام. مقتدای مجاهدین که هر چه داریم از اوست، ... احساس نیاز می‌کنم به‌عنوان یک مجاهد اشرفی از این فرصت عقیدتی برای تجدید پیمان با آقا علی کوتاهی نکنم. ... دلم می‌خواهد قبل از هر چیز از او بخواهم که برادر مسعود و خواهر مریم را که پرچمداران راه او در این دوران هستند در کنف خودش حفظ کند. و به آنها مدد کند که با سرنگونی رژیم، چشم و دل مردم ایران با حضورشان در تهران روشن شده... خدا را شکر می‌کنم که در این دوران مجاهدم و زیر چتر رهبری مریم و مسعود... ... و در مسیری سراسر شکوه و افتخار که کمتر کسی سعادت آن را پیدا می‌کند قرار گرفته‌ام. ... تعهدم، تعهد 72تن است و این را دنگ خود (سهم خود) در این مسیر پرشکوه و افتخار ابدی دنیا و آخرت خود می‌دانم.
خدایا، نور مریم را در دل ما هرچه فروزانتر کن، با ایمان به پیروزی و بردن خواهر و برادر به تهران، حاضر حاضر حاضر محمد حسن نورعلی 8مرداد 92»
سلام بر مجاهد قهرمان، حسن نورعلی، روزی که مجاهدت برای رهایی مردم ایران را انتخاب کرد و روزی که به عهد خود با خدا و خلق وفا کرد. راهش پر رهرو باد.
او در جای دیگری گفته: «بدون ذره‌یی شک و تردید رژیم ضدبشری آخوندی، از سرنگونی محتوم به دست ارتش آزادیبخش ملی ایران گریزی نخواهد داشت، این آرمان و تعهد هر مجاهد خلق و هر ایرانی اشرف‌نشان است که در کسوت یکانهای ارتش آزادیبخش بند از بند این رژیم ضدبشری جدا کرده و ایران‌زمین را از جرثومه‌ی پلید آخوندها پاک‌کنیم. روزی که تحقق آن بسیار نزدیک است و ایران با مریم رهایی گلستان آزادی خواهد شد.
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه.
زنده باد ارتش آزادیبخش،
درود بر رجوی،
با ایمان به پیروزی،
افسر ارتش آزادیبخش ملی ایران،
محمد حسن نورعلی
 26آبان 91»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر