زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ آبان ۱۴, پنجشنبه

سيلي ديگري به آخوندهاي ايران

لينك به منبع
روزنامه المستقبل 2  نوامبر 2015
بار ديگر مريم رجوي رهبر اپوزيسيون ايران شايستگي اش براي رهبري مبارزة مردم ايران براي آزادي و دمكراسي را به اثبات رساند. هنگامي كه 70 نمايندة فرانسه بيانيه اي صادر كردند و در آن از دولت فرانسه خواستند كه هر گونه بهبود روابط با رژيم جمهوري اسلامي ايران را مشروط به بهبود وضعيت حقوق بشر نمايد. و اين ضربة قوي ديگري به آخوندهاي خون آشام بود و براي مردم و سازمانش و دنيا به اثبات رساند كه مريم رجوي در برابر جنايات و كشتار و تجاوزات اين رژيم هرگز دست روي دست نخواهد گذاشت.
موضع سمپاتيك جديد پارلمانترهاي فرانسوي پيشرفتي تمام عيار در جهت عكس تمايلات و خواسته هاي رژيم بنيادگراي ديني است و اين در زماني صورت ميگيرد كه رژيم بالاترين تلاشش را براي توسعة دايره روابط و خروج از انزوا در مسير بوجود آوردن راه حلي براي مشكلات و بحرانهاي مزمنش بكار مي گيرد.
اين موضع مهم سياسي 70 نمايندة فرانسوي، پيروزي ديگري براي برنامه و خط مشي خانم رجوي در سطح بين المللي عليه رژيم محسوب مي شود به اين خاطر كه او تصوير متقاعدي به  محافل سياسي بين المللي با طرح ايده ها و نقطه نظرات و ديدگاههاي خود ارائه داده و بخصوص وقايع و تحولات، اغلب تفكرات و ديدگاهايش در بارة رژيم حاكم بر تهران را به اثبات رسانده است.
رژيم جمهوري اسلامي ايران كه براي بهره برداري از توافق هسته اي و ديدارهاي بعدي تعدادي از وزراي اروپايي به نفع اهداف خود و بكارگيري آن براي سركوب و آزار و اذيت مردم ايران تلاش مي كرد، اين موضع فرانسويان كه نتيجة تلاشهاي مستمر خانم مريم رجوي است، اميد را به مردم ايران برگرداند كه گزينة تغيير در ايران هنوز پابرجاست و پابرخا خواهد ماند و مبارزه براي تحقق آن يكي از پايه هاي ثابت انديشه وخط مشي خانم رجوي است.
قابل توجه و ياد آوري است كه موضع نمايندگان فرانسه كه در كنفرانس 27 اكتبر گذشته در پاريس اعلام شد همچون صاعقه اي بر فرق آخوندهاي ستمگر تهران فرود آمد و به شدت آنها را خشمگين نمود بطوريكه در روز 29 اكتبر گذشته يعني دو روز پس از اين كنفرانس دست به كشتار ساكنان ليبرتي، اعضاي مقاومت ايران زد كه در نتيجة آن 23 تن از ساكنين جان خود را از دست دادند. و اين  نشان ميدهد كه تا چه اندازه فعاليتها و تحركات مريم رجوي رهبر اپوزسيون روي اين رژيم موثر است.
تلاش هاي مداوم و مستمر خانم رجوي براي به محاصره درآوردن و خفه كردن سياسي رژيم در نهايت روي گزينة سرنگوني رژيم كه بدست مردم ايران و مقاومت ايران محقق مي شود متمركز مي شود و اين راه حل اصلي مسائل مختلف است كه او در سخنراني خود در مجلس ملي فرانسه تاكيد نمود كه” اين منطقه شديداً نياز به صلح و آرامش دارد و رسيدن به اين اهداف مگر با تغيير رژيم ايران امكان پذير نيست. كليد تغيير نيز در دست مردم و مقاومت ايران مي باشد.“

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر