زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ آذر ۱, یکشنبه

قاطعیت در سرکوب با سس مهر و محبت




آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در نمازجمعه 29آبان 94 تهران، ضمن تأیید اقدامات نیروی انتظامی رژیم در زمینه برخورد با به‌اصطلاح ”جرم مشهود“ از قبیل مبارزه با رانندگان ماشینهایی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند، خانمهایی که در ماشینها حجاب تحمیلی رژیم را رعایت نمی‌کنند و...گفته است: ”ما هم به سهم خود هر گاه در مسیر امنیت صلاح این مردم در نظر گرفته شود آن را تأیید، حمایت و به نیروی انتظامی سفارش می‌کنیم که مهر و محبت را با قاطعیت در آمی‌زند چرا که کسی که مرتکب خطا شده بیمار است و با بیمار با خشونت رفتار نمی‌کنند. “.
خط ونشان کشیدن و حمایت از سرکوب مردم و به‌طور خاص زنان میهنمان تحت عنوان جرم آخوند‌ساخته بدحجابی توسط آخوندهایی نظیر خاتمی، صدیقی، جنتی و سایر ائمه ریز و درشت خامنه‌ای بر کسی پوشیده نبوده و امری معمولی است.
آنچه که در حرفهای خرچنگ نظام ولایت تازگی دارد این است که به نیروی انتظامی رژیم سفارش می‌کند با مهرو محبت با به‌اصطلاح هنجار شکنان رفتار کند.!
ائمه جمعه خامنه‌ای از جمله همین آخوند خاتمی خود از آمران به سرکوب مردم هستند، و اقدامات مردم علیه مقررات ارتجاعی آخوندی را اقداماتی در جهت خلاف امنیت نظام می‌دانند، و بگیروببند در این زمینه را تحت عنوان امربه معروف، حفاظت عمومی، نظارت عموی وپاسداری همگانی توجیه می‌کنند.
آنان هر جنایتی را توسط مأموران سرکوب رژیم در حق مردم به‌ویژه زنان و جوانان مجاز می‌شمارند.
آخوند احمد خاتمی سابقا در رابطه با پیشبرد خظ سرکوب از طریق ”امربه معروف ونهی از منکر“ توسط نیروهای سرکوب گفته است ”امام فرمود ما وزارت امر بمعروف و نهی از منکر تشکیل می‌دهیم ما می‌گوییم این پیشکش اما سه قوه دنبال یک راه کاری باشند که دیگر ما شاهد این فجایع نباشیم. من پیشنهاد می‌کنم دادگاه ویژه‌ای در رابطه با این مسائل تشکیل بشود، قاضی این دادگاه هم کسی باشد که انگیزه‌های غیرتی داشته باشه و تسامح بی‌جا نداشته باشد و حکم عادلانه هم در رابطه با مباشرین هم در رابطه با آنهایی که کوتاهی کردند صادر کند. من یک کلمه دارم یک کلمه این است رؤسای محترم قوه ‌قضاییه طوری عمل کنید که مرتکبان منکر احساس کنند فضا براشون امن نیست که هرغلطی خواستند بکنند و آمران و ناهیان در امان باشند “.
تیغ کش خامنه‌ای در نمازجمعه 9مرداد93 در مورد مسایل فرهنگی گفته ”: ما روی مسائل فرهنگی حساسیم ما که می‌گویم یعنی کل ائمه جمعه سراسر کشور. اگر مردم را آزاد بگذاریم هر کاری که می‌خواهند بکنند در عرصه اخلاقی آزاد، در عرصه سیاسی آزاد، در عرصه اقتصادی آزاد حدود الهی رو بشکنند. امر به معروف و نهی از منکر هم نداشته باشیم به صراحت می‌گویم این معنا مورد تأیید هیچ‌کس و هیچ مسئول در نظام اسلامی نیست.
آخوند احمد علم‌الهدی امام جمعه ولی‌فقیه ارتجاع در مشهد نیز در مورد سرکوب مردم گفته است ’شلاق که سهل است با همه قدرت جلوی کسانی که مانع بهشت رفتن مردم شوند خواهیم ایستاد.!
با این وصف سؤال این است که اکنون چه شده است که آخوند خاتمی مدعی ابراز مهرو محبت با مقابله کنندگان نسبت به قوانین نظام آخوندی شده است؟
واضح است که نظام آخوندی و آخوندهایی نظیر احمد خاتمی سنگدلی و قساوت را کنار نگذاشته‌اند که تلاش کنند قدری از سرکوب و بگیروببند درحق مردم به دلایل آخوند‌ساخته را کم کنند، بلکه این موضع آخوند خاتمی درنمازجمعه 28آبان تهران ناشی از ترس و بن‌بستی است که رژیم در زمینه سرکوب با آن مواجه است.
شرایط عینی جامعه یعنی غلیان خشم مردم نسبت به نظام آخوندی و نیروهای سرکوب آن، و مقابله و ایستادگی آنها در برابر این نیروها است که به‌ اجبار رژیم را به چنین وضعیت ضعیفی رسانده که آخوند درنده خویی مانند احمد خاتمی ناگزیر شده است چنین موضعی در جمعه بازار تهران بگیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر