زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ دی ۱۹, شنبه

رژیم آخوندی، نگران مشکلات مردم یا امنیت نظام

رژیم آخوندی، نگران مشکلات مردم یا امنیت نظام

ارگان نیروی تروریستی قدس، ۱۶ دی نوشته است مهمترین معضل فعلی کشور در بخش اشتغال و بازار کار؛ بیکاری جوانان تحصیل کرده است، روندی که با وضع فعلی رو به افزایش است.
علی لاریجانی، رئیس مجلس آخوندی هم گفته «بیکاری و تورم دو مشکل مهم مردم است»، «42 درصد فارغ‌التحصیلان ایران بیکار هستند. نبود شغل یک نقصه» و «مدیران باید برای تغییر شرایط تلاش کنند» (همان منبع)
نشریه حکومتی جهان صنعت روز16دی هم نوشته است: «جویندگان کار زیر 30سال، 5 و دو دهم برابر نرخ عمومی کشور. ... بزرگ‌ترین مشکل اقتصادی کشور اما پس از وعده‌های رنگارنگ دولتها در زمان انتخاب روی زمین مانده و تحولی در اون دیده نمی‌شود».
اینها نمونه‌هایی از ابراز وحشت رسانه‌ها و سرکردگان نظام از لشکر جوانان بیکار است. اما آن روی سکه‌اش، ترس و وحشت آخوندها از عملکرد جوانان است. نگاهی به نمونه‌هایی از اعتراضات جوانان علت این وحشت را بهتر روشن می‌کند.
نمایش جمعه گذشته در زاهدان صحنه پخش بروشورهایی در محکومیت رژیم بود. جوانان بلوچ در نوشته‌هایی اعتراض خود را نسبت به حذف نام بلوچستان در برخی برگه‌های اداری اعلام کرده و نوشتند که چه کسی از حذف نام تاریخی بلوچستان در استان سود خواهد برد؟ این بروشورها مسئولیت این اقدام را متوجه کارگزاران رژیم در استان کرده و از مردم خواسته که 'در مقابل این اقدامات سکوت نکنند'.
در 11دی جوانهای مشهدی آخوندی را که می‌خواست به بهانه امر به معروف و نهی از منکر آنها را مورد تحقیر و آزار قرار بدهد، با سلاح سرد زخمی و راهی بیمارستان کردند.
دو شنبه 12 دی در تهران گروهی از دانشجویان دانشگاه سما در اعتراض به صادر نشدن کارت مجوز شرکت در امتحان به بهانه نپرداختن بدهیهای دانشگاه در محل امور آموزشی این دانشگاه در خیابان رسالت تجمع کردند.
در همین روز گروهی از دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه هم که به بهانه نپرداختن بدهیهای دانشگاه، اجازه حضور در جلسه امتحان به آنها داده نشده بود در محل دانشگاه تجمع اعتراضی برپا کردند.
در 13 دی دانشجویان دانشگاه آزاد در منطقه آران و بیدگل، به‌دلیل نبود سرویس و مشکلات پیش آمده برای تردد وسایل نقلیه که منجر به اعتصاب آنها شده بود، در سالنهای منتهی به دفتر مدیریت دانشگاه، تجمع اعتراضی برپا کردند.
خبرهای اعتراضات غارت شدگان که به مالباختگان معروف شدند هم که هر روز شنیده می‌شود. اعتراضات این غارت شدگان به قدری گسترش پیدا کرده که در برخی روزها معترضان به تهران می‌آیند و تجمع اعتراض تشکیل می‌دهند و در برخی روزها هم در شبکه‌های اجتماعی هماهنگ کرده و در شهرهای مختلف اعتراضات خود را شکل را می‌دهند. از جمله اعتراضات هماهنگ آنها در روز17 دی، در شهرهای مختلف از جمله مشهد اصفهان و کرمانشاه انجام شد.
واقعیت این است که رژیم پا به گور آخوندی، در گرداب بحرانهای سیاسی بین‌المللی و منطقه‌یی و در ورشکستگی اقتصادی قرار گرفته، آن هم در زمانی که نمایش انتخابات را در پیش دارد. حالا دیگر جوانان با پخش بروشورها و تن ندادن به فشار آخوندها و مقابله به مثل با آنها، عرصه را بر جنایتکاران حاکم تنگ کردند و دور نیست روزی که سونامی لشکر جوانان جویای کار، همگام با لشکر گرسنگان و مال باختگان در همراهی ارتش آزادی بر سر دجالان حاکم بر میهنمان فرود بیاید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر