زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ دی ۱۹, شنبه

ايران – انتخابات: رفسنجاني بدنبال فروكاستن جايگاه خامنه اي!


حمله مرتضی نبوی به رفسنجانی

18دی 94- مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سر دبیر ارگان باند مؤتلفه (رسالت) در گفتگو با خبرگزاری مهر آخوندی با حمله به رفسنجانی از جمله گفت: به نظر می‌آید که پدید آورندگان فتنه خیلی عبرت نگرفتند و نشانه‌ها حاکی از آنست که همان مسیر امروز با یکسری پوشش‌های دیگری پیگیری می‌شود. این نشان‌دهنده این است که اگر فرصتی به‌دست آورند دوباره همان کارها را تکرار می‌کنند.

 نبوی در پاسخ به این سؤال که هدف از طرح مسأله شورایی شدن رهبری را چه می‌دانید؟ گفت: این مسأله نشان می‌دهد این جریان به اصل  ولایت فقیه  که محصول آن رهبری نظام و محورهای ساختاری جمهوری اسلامی است، اعتقادی ندارد. بنابراین آدم نمی‌داند اعلام وفاداری این جریان به رهبری نظام را قبول کند یا حرکتهایی که به‌دنبال فروکاستن جایگاه رهبری است را بپذیرد.

وی سپس رفسنجانی را مستقیم مورد حمله قرار داد و از جمله گفت: آقای هاشمی خیلی تحمل و شرح صدری نسبت به نقد نداشت، شیوه‌ هاشمی این بوده است که از اول انقلاب سعی کرده نیروهایی را جذب کند که بتواند سبب تقویت حرکت وی شوند؛ به‌اصطلاح طرفدار جذب حداکثری از نیروهایی است که با وی همراه باشند و مواضع وی را تأیید کنند. هاشمی برای خودش جایگاهی قایل است که مصون از خطاست و کمتر اتفاق افتاده که خطایی را بپذیرد. تسامح هاشمی نسبت به ارزشهای اسلام و انقلاب و همچنین خطاها و لغزشهای خانواده‌اش همواره برای ما محل سؤال بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر