زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ بهمن ۲, جمعه

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت وسخنراني در مراسم بزرگداشت آبه پير

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت وسخنراني در مراسم بزرگداشت آبه پير

07 بهمن, 1385
 

سخنراني در مراسم بزرگداشت آبه پير
كشيش برجسته فرانسوي و بنيانگذار جنبش امائوس

خواهران و برادران عزيز
به خانه خودتان خوش آمديد.
حضور شما در اين جا با مراسم بزرگداشت آبه پير مصادف شده است كه دوست وفادار مقاومت ايران و به خصوص حامي غمخوار مجاهدين اشرف بود. شايد شنيده باشيد كه دشمن به نحو مشمئزكنندهيي از درگذشت آبه پير اظهار خوشحالي كرده است. طبيعي است كه دشمن بشر، كسي را كه سمبل وجدان بشري بود ، تحمل نميكند.
در مقابل مقاومت ايران هميشه افتخار ميكند كه از محبت و حمايت چنين انسان بزرگي برخوردار بوده است.
براستي كه او يك شورشي خدا و يك عصيانگر به جبر زمانه و يك خدمتگذار فقرا بود.
او طي 50 سال كار بي وقفه و ذره به ذره و با پرداخت قيمت از خود به همه مي آموخت كه از خود بگذرند و خوبيها و توانمنديهاي خود را در اختيار ديگران بگذارند و تا آخرين نفس و حتي تا سن 94 سالگي خود سمبل آن بود.
او يك رزمنده آزادي و مبارزه عليه فاشيسم بود.
پيام او پيام پايداري در راه خير و نيك تا آخرين لحظه براي آنچه كه بايد باشد و نه آنچه كه هست بود.
13 سال است كه او را از نزديك مي شناسم. او چند بار به اور آمد بخصوص براي آخرين بار چند ماه گذشته بود كه وضع جسمي او اجازه نميداد روي پاهاي خود حركت كند ولي درد اين مسير طولاني را پذيرفت و با صندلي چرخدار به اور آمد تا بقول خودش رسما و علنا حمايت صد در صد خود را از اين مقاومت به همه اعلام كند.
و چه شجاعتي . او در برابر ايرانيان و فرانسوياني كه از به گرمي در اين حياط استقبال كردند گفت مطمئنم روزي مقاومت شما موفق به آزاد كردن ايران خواهد شد.
من شب نوئل امسال در محل استقرارش او را ديدم. تبريك فراواني بخاطر حكم دادگاه اروپا در رفع اتهام تروريسم از مجاهدين گفت و افزود مطمئنم بزودي موفقيتهاي بيشتر و بزرگتري خواهيم داشت زيرا مقاومت مي كنيد و آرمانتان حق است.
جوياي حال و نگران بچه هاي اشرف بود براي آنها پيغام و سلام رساند و شجاعتشان را مجددا تحسين كرد. همچنين در مورد پرونده 17 ژوئن گفت با هم ادامه ميدهيم تا اين بي عدالتي هم رفع شود. به جد او مرد ميدان عدالتخواهي و مبارزه با هر نوع بي عدالتي بود. روح و روانش شاد. آرمان و راهش پر رهرو و زندگي او الگويي براي هر انسان آزاديخواه.
و حالا اجازه بدهيد به مردم فرانسه و  دوستان فرانسوي مان كه در اين جا تشريف دارند، فقدان آبه را تسليت بگوييم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر