زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ دی ۱۴, دوشنبه

حسن روحانی خونریز ایران

روزنامه عکاظ چاپ عربستان در شماره امروز دوشنبه ۴ دی با عنوان ”روحانی خونریز ایران“ تظاهرات هواداران مقاومت ایران در پاریس علیه جنایتهای دیکتاتوری آخوندی را منعکس کرد.
این روزنامه نوشت: تبعیدیان ایرانی روز گذشته در پاریس تظاهراتی علیه جنایت های رژیم ولایت فقیه در منطقه و اعدامهای مستمر در حق نیروهای سیاسی برگزار کردند.
موسی افشار عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران به روزنامه ”عکاظ“ گفت: دیدار آتی حسن روحانی از پاریس در ۲۷ این ماه بایستی با اعتراضات شدیدی در اروپا مواجه شود. بخصوص که روحانی به جنایتهای ضد بشری متهم است.
وی افزود: ”دورة ریاست جمهوری روحانی با افزایش تعداد اعدام ها در ایران متمایز می شود، طی دو سال بیش از ۲۰۰۰ نفر اعدام شدند و در ۲۵ سال گذشته در ایران این بالاترین عدد اعدام می باشد“.
روزنامه عکاظ در ادامه نوشت: ”عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران معتقد است امروز رژیم ولایت فقیه با بحرانهای داخلی و منطقه ای و بین المللی محاصره شده و اکنون زمان اتحاد و همبستگی بین اقشار مختلف مردم ایران و مقاومت ایران برای رهایی از دست این رژیم است، که منبع صدور تروریسم و بی ثباتی در منطقه می باشد.“

وی با اشاره به اینکه روحانی پشت ابقاء بشار اسد در حکومت بوده و سهیم در قتل و کشتار هزاران نفر از مردم سوریه می باشد، گفت: ”روحانی یکی از پایه های کشتار در رژیم ایران است و در تصمیم گیریهای مختلف برای سرکوب و ترور و صدور تروریسم دست دارد“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر