زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ بهمن ۱۰, شنبه

نه به روحانی- بخش عربی "یورونیوز" تاکید کرد: اگرچه روحانی برای عقد قراردادهای هنگفت تجاری به پاریس آمده است، لیکن صدها تن از معترضان، به خیابان‌های پاریس آمده‌اند

بخش عربی "یورونیوز" تاکید کرد: اگرچه روحانی برای عقد قراردادهای هنگفت تجاری به پاریس آمده است، لیکن صدها تن از معترضان، به خیابان‌های پاریس آمده‌اند


قراردادهاى تجارى

بخش عربی "یورونیوز" تاکید کرد: اگرچه روحانی برای عقد قراردادهای هنگفت تجاری به پاریس آمده است، لیکن صدها تن از معترضان، به خیابان‌های پاریس آمده‌اند تا برعلیه رژیم ایران شعار سر دهند. "ماریا سرسالاری" خبرنگار اعزامی یورنیوز به پاریس می‌گوید: تحقق وعده انتخاباتی روخانی برای خارج کردن ایران از انزوای بین‌المللی کار ساده‌ای نیست . روحانی در سخنرانی‌های انتخاباتی خود گفته بود، ایران به همه دانش‌آموختگانی که در خارج از کشور زندگی‌ می‌کنند نیاز دارد. آنها می‌توانند ثروت، دانش و فن‌آوری را به سوی ایران سرازیر کنند.



تعدادی از سیاستمداران و مقامات رسمی فرانسه علنا به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. نمایندگان پارلمان فرانسه نیز روحانی را به حضور نپذیرفته‌اند. 61 تن از نمایندگان پارلمان نیز با ارسال درخواستی به فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه از او خواسته‌اند برای آزادی زندانیان سیاسی و روزنامه‌نگاران دربند و همچنین توقف دخالت‌های ایران در عراق، سوریه، لبنان، یمن و... و حمایت از تروریسم در این کشورها فشار بیاورد.
تعدادی از کنشگران نیز خواستار این شدند که رئیس جمهور فرانسه از ایران بخواهد به فعالیت‌های ناقض حقوق بشر ومداخلت منفى تهران در كشورهاى خاورمیانه پایان دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر