زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اسفند ۲۸, جمعه

به پیشواز نوروز برویم، بهاریه شماره 1

به پیشواز نوروز برویم، بهاریه شماره 1

لینک به منبع




به پیشواز نوروز برویم
بهاریه شماره 1
نوروز شد که جوش زند خون باغها      وزبوی گل پری زده گردد دماغها
از  میان همه جشن‌هایی که طی قرون واعصار  در ایران بلند آوازه وبا فرهنگ های متنوع وسنتها وآیین های گوناگون وغنی به دلیل مهاجمان خارجی مانند مغول واسکندر مقدونی وتاتار ها وتیمور لنگ وهمه متجاوزین ووطن فروشان مانند آخوندهای دجال وضدبشر  حذف ونابود  ویا به فراموشی  سپرده شدند، تنها  نوروز توانست جایگاه خود را به عنوان جشنی ملی در ایران  این زیبا ترین وطن حفظ کند.،  دلیل پایدار ماندن نوروز در فرهنگ ایرانی را می‌توان پیوند عمیق آن با آیین‌های ایرانی، تاریخ این کشور، و حافظه فرهنگی ایرانیان دانست
  در آستانه نوروزی دیگر قرارداریم، جشنی ملی و باستانی که با خود نه تنها عطر بهار و بهروزی، بلکه همبستگی و اتحاد علیه دیکتاتوری ولی فقیه را با گل های لاله، سنبل و شقایق برای مردم خوب میهن مان و خانواده بزرگ مقاومت ایران بهمراه می آورد.


به یقین بهار ایران زمین در راه است، به بهار و به شکفتگی و پیروزی ایمان بیاوریم. این پیام تکامل و پیام  رفتن زمستان سرد و تیره آخوندی است و دیکتاتوری مذهبی را گریزی از آن نیست. جای شهدا، اسرای مقاومت و زندانیان سیاسی، مجروحین و قیام آفرینان در زندان لیبرتی را با خنده و نقل نبات و با سوسن و نسترن و گل سرخ محمدی پر میکنیم.
در روایت ها آمده است، نوروز اولین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با اول فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر