زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۵ فروردین ۶, جمعه

بانکدار،منشاء وکانون صدرور تروریزیم نظام ولایت فقیه ایران است(1) ترور دکتر کاظم رجوی شهید بزرگ حقوق بشر

  بانکدار،منشاء وکانون صدرور تروریزیم نظام ولایت فقیه ایران است (1) ترور دکتر کاظم رجوی شهید بزرگ حقوق بشر


عملیات پاریس وبروکسل محکوم ومنزجرکننده است امافراموش نکنیم   بانکدار،منشاء وکانون صدرور تروریزیم نظام ولایت فقیه ایران همچنان تروریزیم تکثیروصادر میکند  .
بنیان گذارترور وگروگانگیری خمینی بود که رسمادر سفارت آمریکا در تهران آمریکائی ها را گروگان گرفت،سپاه قدس پاسداران را ویژه صدور تروریزیم بنیان گذاشت، فتوای قتل عام زندانیان سیاسی ایرانی وفتوای قتل سران حکومتها وحتی نویسندگان از جمله سلمان رشتی را داد.
اما این رژیم در کارنامه خود هزاران ترورهای ثبت شده وثبت نشده ونامشخص داردکه این سالیان با پرده های مماشات کتمان شده ماند اما مقاومت ایران بسیاری از آنها را بارها افشا نمود به مناسبت تروها وعملیات جنایتکارانه در بروکسل ما سعی میکنیم به تعدادی از آنها مجددا بپردازیم.
 ترور دکتر کاظم رجوی شهید بزرگ حقوق بشر در ژنو
نقش سعید شاهسوندی
بدستور وزارت اطلاعات 
در ترور دکتر کاظم رجوی
بیشتر بخوانید


منتشرشده در 3 مارس 2012  باز نشر نوامبر 2014

شركت در طرح ترور دكتر كاظم رجوي شهيد بزرگ حقوق بشر:شاهسوندي پس از شركت در شكنجه و تير خلاص زدن به اسيران مقاوم، بخش مهمي ازشناسايي و اطلاعات ضروري مربوط به ترور دكتر كاظم رجوي را تاٴمين كرده بود، زيرااز آدرسها و ترددات او بين پاريس و ژنو مطلع بود. گزارش پليس سوئيس نشان مي‌دهد كه با فاصلهٌ كمي از پايان‌يافتن شوهاي تلويزيونيو دانشگاهيِ! شاگرد جلاد شاهسوندي ، يعني از اوايل پاييز68، دو تن از تروريستهايرژيم به نامهاي سجاديان و كمالي مراحل شناسايي و مانور در منطقهٌ سكونت دكتر كاظمرا آغاز مي‌كنند و پس از بازگشت به ايران و تكميل طرحشان با شاهسوندي 7ماه بعد دربهار69 جنايت خود را انجام مي‌دهند .

 


   بسیار مهم حتما بخوانید

عبدالعلي معصومي: دکتر کاظم رجوی شهید بزرگ حقوق بشر

  گزارش پلیس سوییس     پليس سوييس در گزارش دقيق و مفصّلي دربارۀ ترور دكتر كاظم رجوي, اقداماتي را كه عاملان جنايتكار آن در امر تدارك اين ترور در سوييس انجام داده اند, به طور موشكافانه يي شرح داده است. در قسمتي از اين گزارش چنين مي خوانيم:

بیشتر بخوانید 

زنده به خون خواهیت هزار سیاوش گردد از آن قطره خون که از تو زند جوش- براي دكتر كاظم شهيد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر