زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

مریم رجوی از نگاه شخصیتهای سیاسی وحقوق بشری یبین المللی - بمناسبت 8مارس

مریم رجوی از نگاه شخصیتهای سیاسی وحقوق بشری یبین المللی - بمناسبت 8مارس
راما یاد وزیر سابق حقوق‌بشر فرانسه
خانم رجوی شما بهای آزادی را می‌دانید و آن‌را روزمره می‌پردازید. صدا و خشم شما در این زمانه درد آور، به‌طور خاص ارزشمند است.

ژان پیر مولر شهردار مانین وکسن از شهرهای استان والدوآز فرانسه و رئیس کمیته شهرداران دفاع از اشرفیها

پاریس امروز پایتخت جهان است، اورسور اواز، پایتخت مقاومت ایران برای آزادی و دموکراسی است. مریم عزیز، شما سمبل و اگر جرأت کنم بگویم، نماد ایران آزاد و دموکراتیک هستید.


الساندرو پاگانو نماینده پارلمان ایتالیا
مریم رجوی یک رهبر مسلمان با فکری باز و مترقی و با بردباری و فهمی واقعی نسبت به سایر مذاهب است. یک نمونه واقعی نه تنها برای مسأله ایران، بلکه برای همه جهان اسلام است.
برای بسیاری از مسلمانان متعصب مانند حاکمان ایران و بسیجی هایشان، این یک محدودیت است. ولی خانم رجوی همه اینها را دگرگون کرد، حتی در فکر و ضمیر اعضای مقاومت. او بردباری و احترام متقابل را از طریق کردار و آموزشهایش ترویج می‌کند.
در زمانی که ملاها خشونت، بربریت و افراطی‌گری تحت نام اسلام را ترویج می‌کنند، او در یکی از مواد طرحش برای آینده ایران تأکید می‌کند: ما متعهد به جدایی دین از دولت هستیم، هر شکلی از تبعیض نسبت به پیروان سایر ادیان و مذاهب ممنوع خواهد بود. این خارق‌العاده است. این آن چیزی است که امروز دنیا به‌شدت به آن نیاز دارد، در مقابل یک پدیده اهریمنی به‌نام بنیادگرایی.


ماریا گرچه‌آ - نماینده پارلمان رومانی
ما به خانم رجوی درود می‌فرستیم، به‌خاطر اعتقادات او درباره برابری زنان و همچنین به‌خاطر بردباری و روشن‌بینی‌اش در رابطه با آزادی مذهب و نبرد جدی او علیه بنیادگرایی اسلامی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر