زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۳۹۴ اسفند ۲۹, شنبه

خانم مریم رجوی وبخشی ازپیام نوروزی به هموطنان

 خانم مریم رجوی وبخشی ازپیام نوروزی به هموطنان
 هموطنان عزیزم

 
نوروزی و شادکامی، اگرچه به سرقت رفته، اما حق شماست. آزادی و رفاه و امنیت حق شماست. حقوق بشر، انتخابات آزاد و جدایی دین و دولت حق شماست. مبارزه برای یک زندگی عادلانه و یک کشور بدون اعدام و شکنجه و قیام برای به زیر کشیدن ولایت فقیه حق شماست. این حق را باید به کرسی نشاند و  غاصبان و سرکوبگران را سرنگون کرد. در این مسیر، ما همه یک دل و یک تن واحدیم. به قول مسعود «هر كس كه خواهان سرنگوني استبداد ديني و آزادي و حاكميت جمهور مردم و رأي مردم است با ما  و ما با او هستيم».


خوشا پایداری و استقامت شما که سال گذشته سایت‌های بمب اتمی را متلاشی و تعطیل کرد حالا نوبت درهم‌شکستن پاسدارخانه‌ها و بی‌دادگاه‌ها و شکنجه‌‌گاه‌هاست.
خامنه‌ای می‌خواست رژیمش را از چاله عقب‌نشینی اتمی بیرون بیاورد؛ اما در نمایش انتخابات‌‌ کل حکومت را به چاه انداخت. او می‌خواست در یمن و سوریه راه نفس رژیمش را باز کند. اما در یمن شکست خورد و در سوریه، مهم‌ترین فرماندهانش را به کشتن داد و به‌چنان وضعیت نزاری رسید که دست‌ به‌دامن دولت روسیه شد. هرچند که روسیه هم، به‌‌رغم‌  تمام بمباران‌ها و کشتارها در آن‌جا دوام نیاورد و باز هم رژیم بی‌پشتوانه شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر