زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

زن مقاومت آزادی پیشتازان راه رهائی خلق ومیهن

۱۴۰۲ بهمن ۲۸, شنبه

ایرج صالحی مستخدم وپادو اطلاعات از بس خالص سازی شده تمرین منبر رفتن بسبک بچه طلبه های حوزه واطلاعات وسپاه میکند

 ایرج صالحی مستخدم وپادو اطلاعات از بس خالص سازی شده  تمرین منبر رفتن بسبک  بچه طلبه های حوزه واطلاعات وسپاه میکند



ایرج صالحی مامور وزارت اطلاعات آخوندی در استان مازندران

ایرج صالحی عامل خود فروخته وزارت اطلاعات، ازمهره های اصلی سرکوب و فشار برخانواده های مجاهدین دراستان مازندران میباشد. که به عنوان «وردستِ» صمد نظری به عنوان یک تیم سرکوبگر، مجری خطِ دژخیمان اطلاعاتی می باشند. وی با شرکت در نمایشها و خیمه شب بازیهای مختلف که توسط شعبات پوششی وزارت اطلاعات موسوم به هابیلیان و نجات رژیم در استانهای خراسان، اصفهان و مازندران برگزار می گردد، به انجام وظایف محوله علیه مجاهدین و ساکنان اشرف (محل استقرار نیروهای مجاهدین در عراق) می پردازد. تعریف و تمجید از جنایتکارترین دیکتاتوری تاریخ و بازگو کردن خوابها و آرزوهای ولی فقیه ارتجاع برای از بین بردن تشکیلات مجاهدین از وظایف اوست.

این روزها هزیان گوئی های عناصر بالائی رژیم ولایت فقیه بدلیل ضربات پی در پی کانونهای شورشی وفعالیتهای اشرف نشانها در خارج کشور وکنفرانسها وکار زارهای پیاپی سیاسی در خارج کشور وبخصوص ضربه ای که قیام تا سرنکونی به رژیم زد وتمامی اطلاعات بخصوص حقوقهای نجومی نمایندگان مفت خور ودزد مجلس رژیم  را افشاکردخیلی زیاد شده  است .
در همین راستا با افتضاحی که سر دادگاه ۱۰۴ نفر ببار آوردند مجددا سراغ عناصر بریده خائن رفتند که بسبک طلاب حوزه جهل وجنایت منبر بروند وخاطره کوئی کنند ومرثیه بخوانند تا جگر سوخته ولی فقیه رژیم را که بدلیل ضربات مقاومت سوخته مقداری خنک کنند واز طرف دیگرخامنه ای که  در باتلاق جنگ افروزی غزه گیر کرده با وارونه گوئی قضایای جعلی وهزیانگوئی آنهم جعلی وبه سبک خمینی به سمت مجاهدین بچرخانند .
در این میان دونفر یکی هادی شعبانی ویکی هم ایرج صاحی را به منبر بردند که در رابطه کارها ونشست های مجاهدین دروغ بافی کننمد ومطابق حرفها و فتوای خمینی که گفته بود اینها خودشان خودشان را شکنجه میکنند یک سری رسم ورسوم وشیوه های آخوند پاسدار اطلاعاتی را به مجاهدین بچسبانند که جز ننگ ورسوائی برای خود نمیخرند .
آدم چقدر باید پست وآبرو باخته وتسلیم پاسداران واطلاعاتی ها شده وخالص سازی شده باشد که این اراجیف را ببافند ایرج صاحی هم برای اینکه دادگاه ومحاکمه مضحک رژیم را بادی بزند به خاطره گوئی پرداخت وتلاش کرد نشستها وجلسات تاریخی مجاهدین را به سبک آخوند پاسدار اطلاعاتی تخطئه کند که جز رسوائی برای خود وخامنه ای وپاسداران نمیخرد دور نیست که قیام خلق ریش پریشه آنها را از ایران زمین جارو کند.
بیشتر بدانید همینجا روی لینک زیرکلیک کنید 

هادی شعبانی مأمور وزارت اطلاعات حکومت ایران در شمال کشور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر