آغاز شصتمین سال تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد

آغاز شصتمین سال تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران  مبارک باد

۱۴۰۳ شهریور ۳, شنبه

آماده‌باش و گزارش ارتش اسرائیل از حمله به 70 هدف و کشتن 20 فرمانده شبه‌نظامی حزب‌الله

آماده‌باش و گزارش ارتش اسرائیل از حمله به 70 هدف و کشتن 20 فرمانده شبه‌نظامی حزب‌الله


۷۰ نقطه از دفاتر ومراکز حزب الله لبنان توسط اسرائیل بمباران شد 

برآوردهای اسرائیلی حاکی از آن است که گروه شبه‌نظامی حزب‌الله مورد حمایت ایران در لبنان قصد دارند به زودی به اسرائیل حمله کنند، در همین حال آمریکا وضعیت آماده‌باش خود در منطقه را افزایش داده است

ارتش اسرائیل، شنبه 3 شهریور در گزارشی اعلام کرد که 20 نفر از فرماندهان و اعضای یگان موشکی حزب‌الله را کشته و همچنین 70 هدف متعلق به این گروه شبه‌نظامی را اخیرا مورد حمله قرار داده است.

این در حالی است که برآوردهای اسرائیلی حاکی از آن است که شبه‌نظامیان حزب‌الله در لبنان قصد دارند به زودی به اسرائیل حمله کنند.

تلویزیون اسرائیل به نقل از مقامات ارشد این کشور گزارش داد که آمریکا سطح هشدار را در منطقه افزایش داده است.

این سازمان گزارش داد که مقامات ارشد اسرائیل تأیید کرده‌اند که شبه‌نظامیان حزب‌الله، به‌رغم مذاکرات آتش‌بس در غزه، از حمله خود به این کشور منصرف نشده‌اند.

این سازمان همچنین اشاره کرد که «بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر، یوآو گالانت، وزیر دفاع، و هرتزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل، در جلسات ارزیابی امنیتی شرکت کرده‌اند و برآوردها حمله نزدیک حزب‌الله به این کشور را نشان می‌دهد.»

پیشتر در رسانه‌ها اعلام شد که سی کیو براون، رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده، شنبه در چارچوب سفر از پیش اعلام‌نشده‌ خود به منطقه خاورمیانه پس از اردن به اسرائیل خواهد رفت.

این سفر مقام نظامی ارشد آمریکایی در راستای تلاش برای جلوگیری از هرگونه تشدید تنش و منع گسترش درگیری‌ها در منطقه و به‌ویژه در شرایطی صورت می‌گیرد که ایران به‌طور مکرر به انجام حمله‌ای غافلگیرانه علیه اسرائیل تهدید می‌کند.

براون سفر خود را از اردن آغاز کرد و گفت که در روزهای آینده برای شنیدن نظرات فرماندهان نظامی به مصر و اسرائیل نیز سفر خواهد کرد. العربیه فارسی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر