آغاز شصتمین سال تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد

آغاز شصتمین سال تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران  مبارک باد

۱۴۰۳ مرداد ۲۰, شنبه

دو تن از فرماندهان ارشد «حماس» در بمباران اسرائیل بر غزه کشته شدند

 دو تن از فرماندهان ارشد «حماس» در بمباران اسرائیل بر غزه کشته شدند


دربمباران غزه دو تن از فرماندهان حماس کشته شدند «احمد الحته» و «احمد عطالله

منابع «العربیه» اسامی دو فرمانده کشته شده حماس در بمباران اسرائیل بر غزه را «احمد الحته» و «احمد عطالله» اعلام کردند

شبکه تلویزیونی «العربیه»، به نقل از منابع آگاه اختصاصی خود گزارش داد که در بمباران اسرائیل بر نوار غزه دو تن از فرماندهان ارشد جنبش فلسطینی «حماس» کشته شدند.

منابع «العربیه» اسامی دو فرمانده کشته شده حماس در حمله اسرائیل به این باریکه فلسطینی را «احمد الحته» و «احمد عطالله» اعلام کردند.

در همین راستا برخی منابع فلسطینی در گزارش به «العربیه» از کشته شدن «احمد الحته»، سرپرست وزارت دادگستری حماس، «احمد عطاءالله» ملقب به «الملا» از فرماندهان این جنبش و «محمد ابو سعده»، رئیس سازمان اوقاف این گروه فلسطینی در بمباران اسرائیل بر منطقه «حی الدرج» در شهر غزه خبر دادند.

گروه حماس، شنبه 20 مرداد کشتاری که ارتش اسرائیل در مدرسه «التابعین» در مرکز نوار غزه در هنگام نماز صبح مرتکب شد و بیش از 100 کشته برجای گذاشته است را محکوم کرد.

حماس ضمن متهم کردن اسرائیل به هدف قرار دادن مکرر و سیستماتیک غیرنظامیان بی‌دفاع در مراکز اسکان آوارگان و مناطق مسکونی و همچنین ارتکاب جنایات هولناک علیه آنان، دست زدن به چنین اقدامی را تاییدی واضح از سوی دولت اسرائیل بر ادامه جنگ ویرانگر علیه فلسطینیان ارزیابی کرد.

این گروه فلسطینی همچنین اسرائیل را به بهانه‌تراشی برای هدف گرفتن غیرنظامیان، مدارس، بیمارستان‌ها و چادرهای آوارگان متهم کرده و ادعاهای مقامات اسرائیلی درباره چنین اقداماتی را دروغ‌هایی ابلهانه و آشکار برای توجیه جنایات آنان توصیف کرد.

حماس در این بیانیه از کشورهای عربی و اسلامی و جامعه جهانی خواست تا ضمن عمل به وظایف خود، برای متوقف کردن این کشتارها و پایان دادن به تجاوزات فزاینده اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع فلسطین فوراً اقدام کنند.

ستاد اطلاع‌رسانی دولتی در غزه شمار قربانیان این بمباران اسرائیل را بیش از 100 نفر اعلام کرد.العربیه فارسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر