آغاز شصتمین سال تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد

آغاز شصتمین سال تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران  مبارک باد

۱۴۰۳ شهریور ۱, پنجشنبه

رژیم آخـوندی پـدر قهرمان ملی علی اکبر اکبری را در زیر تراکتور بـه قـتل رساند

 رژیم آخـوندی پـدر قهرمان ملی علی اکبر اکبری را در زیر تراکتور بـه قـتل رساند



پدر علی اکبر اکبری سهراب اکبری که با تراکتور زیر گرفته شد وبشهادت رسید
 پدر مجاهد سهراب اکبری توسط پاسداران وزیر چرخهای تراکتور بشهادت رسید 

رژیم ضدبشری خمینی آقای سهراب اکبری، پدر علی اکبر اکبری، قهرمان ملی، را در یک اقدام انتقام‌جویانه به‌طرز فجیعی به‌قتل رسانده است. علی اکبر اکبری ۲۰ساله روز ۱شهریور ۱۳۷۷به‌دنبال مجازات لاجوردی، آیشمن ایران دستگیرشد و روز ۳شهریور در زیر شکنجه‌های وحشیانه عوامل وزارت اطلاعات به‌شهادت رسید.

آقای اکبری، ۶۱ ساله، که در ایلام به کشاورزی مشغول بود، در ماههای اخیر، به‌طور مستمر مورد اذیت و آزار مأموران وزارت اطلاعات رژیم و سپاه پاسداران قرار داشت و علاوه بر‌بازجوییهای مکرر، بارها از جانب آنان تهدید به مرگ شده بود.

در روز قبل از این جنایت وحشیانه، مأموران وزارت اطلاعات او را مورد بازجویی قرار داده بودند. روز ۱۷فروردین، مأموران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در حالی‌که آقای اکبری در یک زمین کشاورزی مشغول کار بود، او را مورد حمله قرار داده و در زیر تراکتور له کردند.

خبر این جنایت سبعانه رژیم به سرعت در سطح شهر ایلام پخش شد و خشم و نفرت مردم را برانگیخت. به‌رغم اعمال فشار مقامهای محلی برای جلوگیری از برگزاری مجلس ترحیم، بسیاری از مردم به خانه وی رفته و شهادت او را به بازماندگانش تسلیت گفتند.

آقای مسعود ر جوی، مسئول شورای ملی مقاومت ایران، شهادت مظلومانه آقای سهراب اکبری را به خانواده وی تسلیت گفت و تأکید کرد، دیر نیست که این رژیم ضدبشری به‌دست مردم و مقاومت ایران سرنگون شود و سردمداران آن به‌خاطر انبوه جنایتهایشان علیه بشریت در مقابل عدالت قرار گیرند.

مقاومت ایران طی نامه‌هایی از مجامع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر خواست تا قتل وحشیانه آقای سهراب اکبری به‌دست حکام جنایتکارایران را محکوم کنند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر