آغاز شصتمین سال تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد

آغاز شصتمین سال تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران  مبارک باد

۱۴۰۳ مرداد ۲۰, شنبه

نگرانی پزشکیان از عواقب حمله مستقیم به اسرائیل

 نگرانی پزشکیان از عواقب حمله مستقیم به اسرائیل


پزشکیان

در همین راستا، «تلگراف» گزارش داد که در حالی که فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ایران اصرار بر وارد کردن ضربه مستقیم به اسرائیل دارند، مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری این کشور تلاش می‌کند تا از وقوع جنگ با اسرائیل جلوگیری کند.

در گزارش این نشریه بریتانیایی همچنین آمده است که پزشکیان با تمرکز بر پایگاه‌های نظامی برای جلوگیری از خسارات جانی غیرنظامیان پیشنهاد کرده است که «پایگاه‌های مخفی اسرائیل» در کشورهای همسایه ایران هدف گرفته شود.

دستیاران نزدیک به پزشکیان تأیید کرده‌اند که او از پیامدهای وخیم هرگونه حمله مستقیم به اسرائیل نگران است. آن‌ها به حادثه‌ای در ماه آوریل گذشته اشاره کرده‌اند که طی آن تهران در پاسخ به ترور فرماندهان سپاه پاسداران، حمله‌ای گسترده به اسرائیل انجام داد، اما این حمله موجب شد تا از وقوع جنگی تمام‌عیار بین دو طرف جلوگیری شود.

از سوی دیگر اما برخی از فرماندهان سپاه پاسداران معتقدند که رئیس جمهوری ایران تنها بر حفظ موقعیت خود تمرکز دارد. آن‌ها تأکید کرده‌اند که انجام حملاتی علیه تل‌آویو از طریق متحدان تهران در منطقه، از جمله حزب‌الله و نیروهای وفادار به ایران در یمن، سوریه و عراق همچنان در دستورکار است.العربیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر