آغاز شصتمین سال تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد

آغاز شصتمین سال تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران  مبارک باد

۱۴۰۳ مرداد ۲۰, شنبه

«پنتاگون» به العربیه: برای بازدارندگی در برابر هر گونه حمله احتمالی ایران آماده‌ایم

 «پنتاگون» به العربیه: برای بازدارندگی در برابر هر گونه حمله احتمالی ایران آماده‌ایم



پاتریک رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون»

سخنگوی پنتاگون گفت که حمله به نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الأسد عراق نشان‌دهنده رفتار بی‌ثبات کننده ایران است و واشینگتن حق پاسخگویی برای خود را محفوظ می‌داند

پاتریک رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» در گفت‌وگو با العربیه تاکید کرد که نیروهای نظامی بیشتری برای جلوگیری از هرگونه حمله از سوی ایران یا عوامل آن در منطقه خاورمیانه، مستقر شده است.

به گفته رایدر، آمریکا نمی‌خواهد شاهد تشدید تنش باشد، اما آماده پاسخگویی است.

سخنگوی «پنتاگون» خاطرنشان کرد، حمله به نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الأسد، نشان‌دهنده رفتار بی ثبات کننده ایران است و واشینگتن حق پاسخگویی را برای خود محفوظ می‌داند.

وزارت امور خارجه آمریکا جمعه 19 مرداد اعلام کرد که واشینگتن، 3.5 میلیارد دلار برای خرید تسلیحات و تجهیزات نظامی آمریکا به اسرائیل ارائه خواهد داد. این مبلغ ماه‌ها پس از تصویب از سوی کنگره در جریان جنگ اسرائیل در غزه آزاد شده است.

طبق گفته سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، این وزارتخانه روز پنجشنبه به کنگره اطلاع داد، واشینگتن قصد دارد میلیاردها دلار کمک مالی نظامی خارجی به اسرائیل را آزاد کند.

«سی‌ان‌ان» پیشتر گزارش داده بود که آزاد شدن این مبلغ به عنوان بخشی از لایحه بودجه اضافی به ارزش 14 میلیارد دلار برای اسرائیل است که در ماه آوریل توسط کنگره تصویب شد.العربیه فارسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر