آغاز شصتمین سال تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد

آغاز شصتمین سال تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران  مبارک باد

۱۴۰۳ مرداد ۲۳, سه‌شنبه

ترامپ در گفت‌وگو با ایلان ماسک چه گفت؟

 ترامپ در گفت‌وگو با ایلان ماسک چه گفت؟


ترامپ در مصاحبه با ایلان ماسک 

حمایت ماسک از ترامپ تنها زبانی نیست، و او یک کمیته اقدام سیاسی نیز برای تأمین مالی کارزار انتخاباتی ترامپ تأسیس کرده است

گفت‌وگویی که ایلان ماسک، مالک «ایکس» قول داده بود با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در پلتفورم ایکس خود انجام دهد، و بسیاری در سراسر جهان منتظر شنیدن آن بودند، به دلیل مشکلات فنی شدید با تاخیری نزدیک به یک ساعت آغاز شد، و ترامپ و ماسک در آن درباره موضوعات مختلفی حرف زدند.

به گزارش «رویترز»، ترامپ طی این مصاحبه دوشنبه‌شب که با وجود تأخیر طولانی در همان زمان پخش حدود ۱.۳ میلیون شنونده پیدا کرد، درباره سیاست خارجی خود داد سخن داد و از روابط خود با رهبران کشورهای دیکتاتوری مانند ولادیمیر پوتین، شی جین پینگ، و کیم جونگ اون تعریف کرد. وی این ادعا را مطرح کرد که اگر او رئیس‌جمهوری آمریکا بود، روسیه به اوکراین حمله نمی‌کرد.

ترامپ در طول صحبت خود بارها به دموکرات‌ها، به ویژه جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، و کاملا هریس، معاون بایدن و نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تاخت و مدعی شد که جایگزینی بایدن با هریس توسط دموکرات‌ها بدون هیچ‌گونه انتخابات درون‌حزبی حکم «کودتا» را دارد.

به گفته رویترز، ماسک نیز که اخیرا گردش به راست کرده است، ترامپ را تحسین کرد، و به ویژه بابت ایستادگی او پس از تلاش برای ترورش به وی تبریک گفت. ماسک همچنین از موضع ترامپ در مورد اخراج کارکنانش حمایت کرد و این رویه را مشابه رویکرد خود در شرکت فناوری «تسلا» دانست.

مصاحبه ماسک با ترامپ پیش‌درآمدی برای بازگشت رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به ایکس (سابقا توییتر) بود، که وی چند سال پیش از حضور در آن منع شده بود، و اینک فضای این رسانه اجتماعی پرمخاطب‌تر از رسانه «سوشال تروث» خود ترامپ را برای تبلیغات انتخاباتی در اختیار وی قرار می‌دهد.

به گفته رویترز، حمایت ماسک از ترامپ تنها زبانی نیست، و او یک کمیته اقدام سیاسی نیز برای تأمین مالی کارزار انتخاباتی ترامپ تأسیس کرده است. این مصاحبه اتحاد رو به رشد ماسک و ترامپ را برجسته کرد، و نشان داد که همکاری آنها می‌تواند روی نتیجه ‌انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ تاثیر بگذارد. العربیه فارسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر